honger

Hey
Ik ben in de groei dus heb heel vaak erge honger, dus dan wil ik VEEL boterhammen eten met iets lekkers er op. Maar ik wil dus ook gezond doen, en gezond groeien niet met pasta en hagelslag.
Weten jullie misschien goed ECHT gezond beleg?

En nog een vraagje, wat is gezond en vult goed?

thankyaxxx

Ik zou voor vleeswaren en kaas gaan als beleg. Is je ontbijt wel goed genoeg? Want als je slecht ontbijt kan je ook lang honger blijven hebben. Daarnaast kan je misschien iets eten van salade of zo naast je boterhammen. Dat ga ik zelf nu ook doen want 6 boterhammen tussen de middag is voor mij niet genoeg :cold_sweat:

Kipfilet op brood is echt heerlijk! En gezond haha :slightly_smiling_face: winwin:D

Zou zeggen combinatie van eiwit en gezonde vetten en vitaminen. Kipfilet met avocado en tomaat ofzo. Vult ook beter dan alleen maar suiker.

oh! :slightly_smiling_face:
tyx

brood is niet echt vullend, het heeft een vrij hoge GI oftewel snelle suikers waardoor je snel weer trek krijgt. Misschien kan je beter kiezen voor biologische volkoren crackers en kwark met gezonde muesli zonder toegevoegde suikers en 's ochtends als ontbijt bijvoorbeeld havermoutpap nemen met amandelmelk of rijstmelk en daar een beetje kokosbloesemsuiker aan toevoegen, dan zit je wel een paar uren vol. Als tussendoortjes kan je dan nog walnoten, amandelen, pecannoten en gedroogd fruit nemen (zonder toegevoegde suikers). Ik verzeker je dat je dan geen honger meer hebt