Hongarije/Tsjechie

Hallo,

Dit jaar wil mijn moeder graag naar een van die landen, en op een camping(jaa een campinghater hiero) en ik mag mee beslissen een camping uitzoeken. maar zelf heb ik geen idee:O ik ben nog nooit in hongarije of tsjechie geweest. dus iemand suggesties? En ik wou tips voor leuke plaatsen enzo.

o jaa we zijn met 5personen:mijn moeder(48), stiefvader(46), Mijn stiefzus(morgen 17), mijn broertje(13) en ik van 15 jaar.

budapest voor hongarije
&
praag voor tsjechie

ben in beide geweest, heeel mooi <3

Het liefst heb ik een grote camping met veel mensen

tsjechie ben ik afgelopen herfst geweest voor een internationale wedstrijd, leuke mensen aardig enzo maar mijn nadeel is dat ze 2x warm eten, ik ben niet zo’n alles eter maarja op de camping zal dit niet zoveel uitmaken want je kan ook gewoon brood eten, bereid je wel voor op veel aardappelen en nog veel meer vlees! Hongarije ben ik nog niet geweest

ik ben in praag geweest en het is echt ontzettend mooi! Echt een aanrader.
Ik zat op een camping een uur rijden daarvandaan… dus wat dat betreft heb je niets aan mij.

@sunsetlimited: op wat voor een camping ben je geweest?

zoek gewoon op internet naar een camping in de buurt van praag. en dan kijk je naar of het een zwembad heeft, en dat soort dingen. wat jou leuk lijkt toch ? :slightly_smiling_face: of je koopt een anwb campinggids van praag. en je hebt heel veel sites die dat online hebben zeg maar.

tsjechië vond ik echt vreselijk, maar praag is wel mooi.

Ooh… dan moet ik heeeel diep denken…
Letni Den geloof ik. Is echt een hele gezellige camping, en is christelijk!
Ik ben zelf ook christelijk, dus ik vond het wel top. Maar als je niet christelijk bent kan je daar wel tegenaan lopen, want ze houden zondags een dienst enzo. en praktisch alle mensen die daar zitten zijn christelijk en jaarlijks terugkerend. Dus je moet (als je gaat) echt boeken.
Maar de camping is verder echt heel gezellig, en iedereen trekt er met elkaar op. En… ze hebben er een zwembad, en er loopt een beekje langs. En erachter is een groot bos. Dus je kan zwemmen, kanoën en mountainbiken, want daar hebben ze alle spullen voor.

Verder ben ik het met LONDON_ eens, Tsjechië landschap is niet mooi… (al viel het me bij die camping wel mee), maar Praag is zeker de moeite waard.

hongarije schijnt heeeeeeel leuk zijn :DD

Ik hou van Tsjechie, als je daar op vakantie gaat hoef je niet eens naar een camping, huisjes zijn ook spotgoedkoop.:v
En het ligt heel erg aan waar je zit of de omgeving mooi is.

ik ben in Hongarije geweest, heel gezellige straten :grinning: