Nee het gaat er juist om dat het beestje mee kan…
Even in het kort dan:
Ik heb al 2jaar last van paniekaanvallen en straatvrees en kan bijna niet de deur uit en ook niet naar de winkel of fietsen oid.
Mijn opa en oma hebben een chihuahua en als ik vannuit daar altijd naar het dorp bv ging moest die hond altijd mee omdat ik er dan minder last van had.
En ik wil al heel lang een hondje voor mezelf en ik had het er op therapie over en zij vond het ook een goed idee, zeker voor een groot stuk verantwoordelijkheid en zodat ik daar mee kan gaan lopen en eventueel later mee kan nemen om een klein rondje te fietsen oid, en eventjes mee in de winkel nemen bv, want dat scheelt echt al een hoop.
En ik zal toch uiteindelijk eens op mn eigen moeten gaan wonen en dat is al een grote verantwoordelijk en voor een hond zelf leren zorgen is al een goede opstap.
Nou wil ik natuurlijk geen hond gaan “gebruiken”! want ik heb alles voor mijn dieren over en neem er 100% de verantwoordelijkheid voor en betaal er alles voor, en ik wil al zo lang een eigen hondje en dat dat kan helpen met mijn vooruitgang is natuurlijk heel mooi als bijkomst!
En alles bij elkaar zijn alleen maar voordelen eigenlijk.
En vandaar dat ik graag een klein hondje wil zodat die uiteindelijk een keertje mee op de fiets kan of de winkel even in. En zodat het makkelijk is om het beestje in de auto mee te nemen enz.
Nou is alleen mijn ma het er helemaal niet mee eens en heb ik het er al een hele tijd niet over gehad maar nou zou mijn therapeute mijn moeder bellen om het er nog eens over te hebben en het uit te leggen, dus misschien dat er hoop is 
En zodoende ben ik dus wat aan het rond kijken voor wat voor hondjes makkelijk te vervoeren zijn.
Zo een beetje duidelijker?