hondje net oogjes eruit..

heee, mijn hondje is vanmiddag geopereerd omdathij al heel lang blind is en er allemaal ontstekingen in zn oogjes zaten… en nu zijn zijn oogjes eruit gehaald… heeft iemand misschien hier ervaring mee?
xx

Hoe moet ik me dat voorstellen… een hond zonder ogen…

Oh wat zielig, nouja, maak je in ieder geval niet druk. Honden hebben een veel beter ontwikkelt gehoor en reuk dus als dat weg zou vallen zou het veel erger zijn. Hij kan vast leven zonder, als ie maar geen pijn meer heeft.

Had de hond van mijn tante ook, hij hoort inderdaad alles en kan alles nog heel goed doen hoor (:
Wat wel typisch is, is dat telkens als hij een knuffel kreeg als eerste de ogen eruit rukte… zo apart vind ik dat.

~~~~

[/b]

i don’t get that part ?

Nou als die hond een knuffeltje kreeg om mee te spelen beet hij de ogen eruit? :stuck_out_tongue:

Maar wel heel zielig :[ zal wel een naar gezicht zijn?
Gelukkig heeft ie dan nu geen pijn meer ! :]

Het is en blijft een lieve beest. Zo lijdt hij-zij geen pijn en dat is iets wat heel erg belangrijk is.

Oh wat zielig voor je hondje :frowning_face:

-

Laat maar

Echt zielig! Maar het is waarschijnlijk wel beter zo :slightly_smiling_face:

Heb geen ervaring ermee *gelukkig*

hij is net terug gekomen … ohgod het is zoo zielig! hij is nog helemaal duf van de morfine ( of hoe je het schrijft ) en zn koppie is kaal geschoren bij zn oogjes en erboven ( het is een shih tzu : die hebben lang haar) en zn oogjes zijn helemaal dicht gehecht . echt zoo zielig!
iedereen bedankt voor de reacties! (L)

Echt zielig!

Je denkt dat het heel zielig is maar het is zieliger om het met pijn rond te laten lopen!
Lijkt me wel een raar gezicht! xd.

jaa dat is het ook! de dokter zei ook dat mn hondje er veel last van had gehad… dus het is wel beter… maar het is nu zoo zielig! :cry: ik had niet verwacht dat ik me zo kut hierdoor zou gaan voelen… en dan ga ik vanavond ook nog uit… wat heb ik daar toch een zin in…

jaa het lijkt me ook wel heel vervelend!
maar het is wel beter voor je hondje!
Als je nu uitgaaat vergeet je het misschien eventjes
veel plezier vanavond!