Hondje in laten slapen.

Ik heb het ook gehad.
Ik had mijn hondje gekregen voor mijn 2e verjaardag. Hij is bijna 15 geworden.
2 jaar geleden is hij ziek geworden, zijn we naar de dierenarts gegaan, maar daar overleed hij uit zichzelf na een half uur, precies op 1 april.
Nog steeds vind ik het vreselijk, het was echt mijn hondje. Maar ik weet wel dat hij nu geen pijn meer heeft en dat geeft me toch wel weer de rust die ik nodig heb.

Ook meegemaakt, maar dan bij twee katten.
Die eerste was van 4 hoog naar beneden gevallen en had allerlei inwendige bloedingen. Die tweede was al 17 jaar oud en had last van allerlei kwaaltjes enzovoort en kon op een gegeven moment niet meer dus hebben we hem ook in laten slapen en laten cremeren.

Heel veel sterkte maar je moet je troosten met de gedachte dat ze nu geen pijn meer heeft, dat hielp bij mij in ieder geval wel’!

Dankje voor jullie reacties!

is ook lastig het toch iets dierbaars maak hoekmet foto van je hond
sterkte

Sterkte!
Het enige wat je eigenlijk kan doen is het op je af laten komen en bedenken dat het beter is (hoe cliché ook). Maar ik ken het, en het blijft hoe dan ook kut.

Mijn vriendin d’r puppy heeft een afwijking, en zal niet langer dan 2 jaar leven. Daar heeft ze het nu al moeilijk mee maar ik ga d’r afleiden zodat ze er niet de hele tijd aan denkt.

Ik heb zelf 2 katten, sinds m’n 7e (ben nu 16), en ze zijn heel speciaal voor me. Als 1 van de 2 doodgaat of moet worden ingeslapen wil ik er het liefst wel bij zijn, om ze… ‘te supporten’ en dag te zeggen…

oh god ik zit nu al te janken B|

Je moet bedenken dat het het beste voor je hondje is , hoe verschrikkelijk het ook is.
Hij zal daarna geen pijn meer hebben.