Hondennamen

Hee meiden!

Ik krijg binnenkort een puppy. Het is een Engelse Cocker Spaniel. Het is een teefje. Alleen, er is 1 probleem, niemand hier thuis weet een leuke naam. Voor het stamboek moet haar naam met een I beginnen, dus ze heet nu Idalia. Maar, zo heet ze dus alleen op papier. Wij willen een andere naam, iets leuks, iets grappigs.
We hadden al Mazzel of Guusje maar komen er eigenlijk niet zo goed uit.
Weten jullie nog leuke namen?

Alvast bedankt, Melissa.

wow er zijn zoveel hondennamen.
Een paar die ik heb gehoord die ik zelf wel leuk vond:
Nozem (betekent eigenlijk ‘tuig’ haha)
Tarzan
Cocky
Ruby

Ik heb zelf een cavalier spaniel ook een reu die heet Teddy

Een reu is trouwens een mannetje he, want jij schrijft, het is een reutje… ZE heet Idalia haha succes

Haha ja ik kwam er net achter, weet niet waarom ik dat opschreef, maar het is een teefje.

Maar, bedankt iig!

ah ik heb ook een engelse cocker spaniel! een blauwschimmel haha en hij heet Beau. die van mijn tante heet ‘Pip’. misschien is dat iets?

Oh wat leuk, mijn hondje word een chocolate/sable, ongeveer die richting. Dat zijn wel leuke namen, maar niet helemaal wat ik zoek, dankjewel!

mijne heet angel weet niet of je dat een leuke naam vind :stuck_out_tongue:.

Ik heb een labrador reu Sam, dus daar heb je niet zoveel aan. Maar kijk anders op google en dan hondennamen. Zitten hele leuke tussen.

suzie =D
nancy =D

ookay misschien niet echt honden namen :’)
je hebt hele sites met honden namen ‘‘dog names’’ of ‘‘honden namen’’ googlen
hele waslijsten krijg je dan :grinning:

Izzie is leuk!

Dankjewel allemaal! Izzie is wel grappig inderdaad. Ik heb wel al gezocht hoor op de sites, maar, dat is allemaal zo standaard of ingewikkeld. Jullie hebben misschien hele andere ideeën, vandaar.

Lizzy, Fien, Pip of Lady? Succes!

Tank/kist/perry/elmo. Haha de namen van mijn huisdieren. Vind het echt leuk om ze rare namen te geven! :stuck_out_tongue:

Marley

Ik vind zelf ‘echte’ namen leuker dan speciale dierennamen zoals Tarzan. Onze hond is echt een deel van het gezin dus wij hebben haar een mensennaam gegeven die past bij haar ras. Omdat jouw hond een Engelse Cocker Spaniel is zou ik gaan voor een Engelse naam maar er zijn ook mensen die dat overdreven vinden haha.

de bruine hond van een vriendin van mij heet choco :wink:
ik vind voor een witte/zwarte hond dan black(y)/white leuk, dus net andersom dan!

Ik heb even op internet gekeken en ik vind Isabella wel leuk.

^^
zo heet mn nichtje xD
dus ik vind isabella meer iets voor een kind xD
ik vind Lars altijd een leuke naam voor een hond :stuck_out_tongue_winking_eye:

Flo

Jip

De mijne heet dusty (: omdat hij heel veel haren achterlaat xd