Hondennaam.

Hello.

We gaan volgende week een hondje halen, maar weten geen leuke naam voor haar. Het is een Maltezer Leeuwtje. Ze heet nu Molly, maar dat vinden we totaal geen leuke naam, dus willen we hem aanpassen.
Ze ziet er ongeveer zo uit;

http://www.viveen.ca/images/stories/2008/AmberEnMelody/amber.jpg

Heeft er iemand misschien leuke hondennamen? (:

Oeeeh, die heeft mijn nicht ook.
Die heet Tommy :grinning:

Maar het is een zij. xD

aah wat een toetie. eigenlijk vind ik molly wel leuk bij zo’n hondje passen… maar ik vind het ook leuk als zo’n hondje henk of theo ofzo heet haha.

onze hond heet steffie niet heel creatief… dus ik kan je denk ik niet verder helpen. ^^

pff dat kan ik ook niet verzinnen zulke dingen… Zijn toch altijd wel websites met hondennamen van a tot z?

En wil je een schattige naam of een meer normale mensachtige naam?

Ahh superschattig, ik heb nu alleen maar van die standaard namen zoals Fluffy haha. :’)

Beetje nutteloos reactie.

HIer nog wat ideetjes, hopelijk heb je er wat aan;)
Scooby doo, Pluto, Bobby, Takkie, Björn Borg, Baas, Hummur, Doerak, Baco Bokito, Dommel, Snoopy, Vippie, Pepper, Gordon
Hazes Dre Majoor Bosshardt Dino Chaos Googem Goofy Footsy Nixon Lampie Halfie Calimero Snuiver Stompie Kweenie Blaffer Bolt Runnie Mazzel Vampire Mekkie Mammoet Tarzan JP Flugel Fatz Doolittle
Kiwi Macho Malibu Swaffel
Adriaantje, Rina, Hansje, KoMo (Koos en Monique),
Truus, Olga , Suske, Fikkie, Peace, Lucky, Peppie, Pino, Jerommeke, Beatrix, Bulletje, Dokkie, Blacky, Bluf, Ienemienie, Reus, Nero, Boef, Vlekkie, Gompie, Sleepy, Beagle, Clifford
Kimi, Rouska, Zara, Fifi, Luna, Bora, Lady, Beauty en Bella

Senna!

Ik vind molly wel een leuke naam voor een hond. (:

Ot: ik heb geen idee eigelijk.

Pluis of poef :’)
nee, ik weet niet.

ik vind noah wel lief voor haar (A)

^Senna is inderdaad leuk!

Of echt een droge naam. :’)

Waarschijnlijk gaan we kiezen tussen Noa, Zoe(heb geen puntjes op mobiel) of Senna.

-

Ik wilde serieus ook Tommy gaan zeggen :grinning:

Kelly, Daisy, Mandy, Amy en Molly vind ik ook een leuke naam hoor :slightly_smiling_face: (Of Carly)

Daisy, Lady, Jady.

Noa vind ik een hele mooi naam voor haar!

Noa is leuk (: