hondenkar

Ik heb een klein hondje en ik ga er nog en bij krijgen.

Ik zou graag voor die twee hondjes een hondenkar kopen maar niet voor aan je fiets gewoon een kar om te duwen, zoals een koets voor een baby.

Weten jullie een winkel of een site waar ik dat kan kopen?

Dank jullie wel xxx

Honden hebben poten gekregen zodat ze zelf kunnen lopen

:bowing_man:

hehe :smirk:

Dat weet ik!!! Geef ma gewoon tips!!! Ik hoef geen commentaar!!

Wat is het nut van een rondje lopen met je hond als je m niet laat lopen?

Misschien kan je beter gewoon een baby nemen

Ik ken geen koetsen voor baby’s, maar als je een buggy of wandelwagen bedoelt: misschien kun je die gewoon een kopen maar er dan je hondjes in stoppen i.p.v. een baby.

Ze vraagt gewoon iets, is het nou zo moeilijk om normaal te reageren, of anders lullig commentaar voor je te houden…

Misschien kun je kijken in grote dierenzaken (pets XL) of zoeken op Marktplaats naat een soort bolderkar?

Ik vind het raar om je honden in een kar te stoppen en ze op die manier uit te laten. Zoals eerder werd gezegd: honden hebben niet voor niets poten gekregen om te lopen, sneu om ze dan in een karretje te stoppen…

Dat ja

Daar vraagt ze helemaal niet naar, anders had ze wel een ander topic gemaakt. Haar vraag is waar je zo’n kar kan kopen. Ik ben er ook voor dat honden lekker zelf lopen, maar daar vraagt ze niet om, vind het nogal nutteloos dat iedereen dan zo reageert

Ik geef gewoon m’n mening, staat nergens dat dat niet mag

Misschien zou je eens bij een grote dierenwinkel kunnen kijken, ik heb ze nl. wel vaker gezien maar geen idee waar je zoiets kunt kopen. Of even googlen?

Het is wel schattig haha, als je ze er maar niet altijd in zet :slightly_smiling_face:
Maar ik denk dat je dat gewoon in dierenwinkels kan kopen?
Of hier: http://www.hondenbuggys.nl

Nee dat hoor je mij ook niet zeggen, ik vind de reacties alleen nogal nutteloos, en onnodig kwetsend voor de ts. Maar goed dit wordt weer een discussie van niks dus laat maar gaan

:bowing_man:

Nou mensen hou eens op met die rare reacties… ik heb ook een buggy voor mijn hond, aangezien mijn hond oud is en af en toe even rust wil in plaats van continu te lopen…

Ik heb via internet een kinderwagen gekocht van het merk InnoPet, die bevalt goed. Misschien kun je daar eens op zoeken :slightly_smiling_face:

Tenzij de honden lichamelijke klachten hebben en daarom niet goed/lang kunnen lopen, vind ik het eigenlijk dierenmishandeling om je hond in een kar te stoppen. Honden zijn daar gewoon niet voor gemaakt, ze moeten juist veel lopen, dat is hartstikke goed voor ze. Vind je het gek dat TS niet echt normale antwoorden krijgt, ze vraagt iets heel abnormaals. Arme beestjes.

Om verdere reacties van dezelfde aard een halt toe te roepen (ik ben het er mee eens, daar niet van) en omdat de TS deze vraag in het daarvoor bestemde ik-zoek-topic (Verkoop) kan stellen: een slotje.