honden

hoi…
wij mogen misschien een hond maar mijn moeder is nog niet overtuigt.
ik wil er echt graag 1 en heb besloten een verslagje te maken om haar te overtuigen.
het zijn redenen voor een hond.
weten jullie er nog een paar
help me please want ik wil echt supergraag een hond.
x

ik heb nu dit :
Redenen voor een hond :

1. ze zijn gezellig
  2. je blijft in beweging
  3. ze kunnen je leven redden ;
    Ivan Saul een jongetje van vier jaar uit Mexico, lag te slapen toen zijn houten hutje in lichterlaaie
    stond. Gelukkig werd Ivan wakker gemaakt door het luide geblaf van zijn nieuwe hond Rosco.
  4. omdat kinderen er dol op zijn
  5. omdat ze kunnen dienen als waakhond
  6. omdat het de familie samenbrengt.
  7. omdat je je nooit allen voelt.
  8. Honden voelen zich schuldig, als ze iets verkeerds hebben gedaan.
  9. Geweldige honden weten niet, dat ze geweldig zijn.
  10. Mensen spreken je sneller en vriendelijker aan als je ermee gaat wandelen. Zo leer je je buren beter kennen.
    Mensen met honden hebben zo’n soort “band” omdat ze iets delen.
  11. Als je eten op de grond laat vallen hoef je het zelf niet altijd op te ruimen want de hond is je meestal voor.
    12.Als je een hond uit het asiel haalt, red je er een dier mee (goedkoper in aanschaf, de dieren hebben een karaktertest ondergaan.)
  12. Een hond houdt ontelbaar van je!
  13. Ze zijn zo schattig
  14. Het zijn heerlijke knuffelbeesten
  15. Het is super leuk om in de zomer met hem te gaan zwemmen.
  16. Papa heeft vroeger ook een hond gehad dus weet hoe leuk het is.
  17. Je leert verantwoordelijk zijn. (handig voor later als je een kind krijgt)
  18. Je hebt een nieuwe vriend.

Je gaat vaker naar buiten & het is gezellig?
Als je eenmaal aan een hond gewend bent dan wil je niets anders meer :3

ja, die had ik al maar toch bedankt :wink:

*Je voelt je niet eenzaam als je alleen bent
*Je kunt in de zomer lekker lang gaan wandelen in het mooie weer

Meer kan ik er even niet verzinnen haha. xD
Succes en ik hoop voor je dat je een hond krijgt :slightly_smiling_face:
Wat voor een wil je eigenlijk?

een labrador of een vuilnisbakkeras gewoon zon lelijke maar ze zijn o zo schattig !!

mijn hond is lelijk maar door haar grote ogen en haar kwispelende staart is ze héél schattig

je kunt tegen je moeder zeggen dat je er elke dag mee gaat wandelen ( hangt er van af welk ras ) voordeel voor een vuilnisbakjes dat die goedkopper zijn dan labradors en dat misschien voor je moeder een rol speelt ( toch als zij het moet betalen)

zoek anders al eens naar een puppy/ hond en laat een foto ervan zien misschien smelt ze weg en wilt ze dat hondje ook :slightly_smiling_face: ( zo werkte het bij mijn moeder :stuck_out_tongue: )

dankje :wink:

-

haha ja but mijne hond kan wel stinkee :nauseated_face:

jah, das waar. haha nou en .

iemand??

• Mensen spreken je sneller en vriendelijker aan als je ermee gaat wandelen. Zo leer je je buren beter kennen. Mensen met honden hebben zo’n soort “band” omdat ze iets delen.
  • Als je eten op de grond laat vallen hoef je het zelf niet altijd op te ruimen want de hond is je meestal voor :stuck_out_tongue:
  • Als je een hond uit het asiel haalt, red je er een dier mee (een echte aanrader, als onze dieren komen er ook van en zijn schatjes! + het is goedkoper in aanschaf + de dieren hebben een karaktertest ondergaan)
  • Een hond houdt onvoorwaardelijk van je!

thanks hier heb ik echt wat aan.

Zeg maar dag tegen je vrije tijd.

nou en haha :slightly_smiling_face:

^ nee hoor?
wij hebben een labrador en hebben zát vrije tijd xD ik en mijn zusje hoeven hem 's ochtends en 's avonds klein rondje uit te laten, en dan doet een van mijn ouders hem in de middag een groot rondje…

anyway
wij kregen eindelijk een hond toen we gingen verhuizen en grotere tuin kregen. mochten kiezen tussen trampo en hond xD

tips:

• je gaat veel sneller samen eropuit, bijv. naar het strand of bos om te wandelen
  • je hebt inderdaad sneller contact door de hond, omdat mensen hem gaan aaien of zelf een hond bijhebben, als zij spelen heb jij een leuk gesprek :stuck_out_tongue:
  • het zijn heerlijke knuffelbeesten (labrador hah)
  • het is super leuk om in de zomer met hem te gaan zwemmen. doen wij ook heel vaak, naar een plas rijden en dan zwemmen en spelen.
  • hebben zij vroeger een hond gehad? zo ja, dan weten ze vast wel hoe leuk het is. én jij hebt er toch ook recht op?! *koeienogen*
  • je bent vaker buiten

… kan verder niks bedenken

wouw bedankt.

-Verantwoordelijkheid.
-Je hebt een soort nieuwe vriend
-Je gaat veel vaker de deur uit.
-De meesten honden zijn heerlijke knuffelbeesten.
-Je voelt je niet eenzaam;; de hond is er (bijna) altijd!

echt heel erg bedankt iedereen.

doe er vooral ook wat hele schattige hondenfoto’s bij :grin:
en over dat vuilnisbakkenras, denk dat je het al weet, maar let op. soms zien de puppy’s (en ouders misschien ook) er enorm schattig uit, maar omdat het een vuilnisbakkenras is kunnen ze er als ze groot zijn héél anders uitzien!

succes (: