honden beet(je) huis arts?

Je moet een Tetanusprik krijgen.

Zou wel ff naar de huisarts gaan ja, hondenbeten zorgen heel snel voor infectie’s!

Ik ben ook gebeten in mijn vinger door een Rottweiler, maae ik heb geen prik gehaald toen hoor, en ik leef nog. Maar als hij echt diep is zou ik wel even gaan.

Je moet een tetanus prik halen, leuk voor je dat je nog leeft hierboven, maar volgende keer heb je mischien minder mazzel!

+ het maakt niet uit of het een chihuahua is of een duitse dog, al word je gekrabt door je konijn ken je het ook al krijgen

Ik zou wel even bellen ja!

Ik krijg om de 5 jaar gewoon zomaar een tetanus prik omdat ik met dieren werk, dus ze geven hem wel vrij makkelijk hoor

Een hondenbeet is relatief schoon, in vergelijking met een mensenbeet, die een vleesetende bacterie kan overbrengen.

[i]hallo damens,

dankjewel voor jullie reactie’s ben gisteren naar de huisarts geweest
en een spuit was idd niet nodig! wel was het licht ontstoken, maar moest het gewoon goed ontsmetten met betadine pleisters enzo en detol dus niks aan de hand :slightly_smiling_face: bedankt voor jullie reactie’s!
xxxxx[/i]

Als je minder dan 9 jaar geleden een tetanus prik gehad hebt dan zou ik je geen zorgen maken.

@vanwyngarden, tetanus prikken worden nog regelmatig gegeven hoor. Ik ben een paar maanden gebeten door een hond en toen werd ik ook gecontroleerd op tetanus.

Haha, oke, late reactie. Gelukkig was er niks :slightly_smiling_face: