Hond van brug afgegooit het ergste wat ik ooit heb gezien!!!

Ooooomygod.

ik heb zo’n filmpje gezien van een hondje heel onschuldig die in de handen van tieners komt.

Dat hondje gooien ze van een hoge brug!!! en dan valt die keihard op de grond en hij keek heel zielig zo naar boven van wat doen jullie??

zulke mensen moeten ze afmaken die dat doen! bah weg ermee.

hebben jullie deze ook gezien?

Oud nieuws.

Wel erg. gelukkig niet gezien.

ja, oud nieuwsssss

als is het oud nieuws, schijt.

oud nieuws ja. Ik heb alleen het bericht gelezen, ik kon het niet over m’n hart verkrijgen om dat filmpje te kijken. Maar echt zoooo zielig! Volgens mij had dat arme hondje ieder botje in z’n lijf gebroken, hij is er wel bovenop gekomen dacht ik. Het heeft namelijk ook op teletekst gestaan. En z’n baasjes waren geloof ik aangeklaagd.

uh, wij zeggen dat omdat er al een topic over is/was

Er is hier zelfs een heel topic over als ik me niet vergis.

link?

oh ik heb dit nog nooit gezien. ik zou graag het filmpje zien. wie weet kan ik het nog gebruiken voor een stiltemoment.

ik wil je niet uit je veilige wereld helpen, maar er gebeuren vele ergere dingen in de wereld… :’'3

zoekfunctie/google. zo moeilijk is het niet

oh en aangezien jij nieuw bent op GS, en de meeste mensen die hierop hebben gereageerd veeeeeeeel langer als jij op GS rondzwerven en dus ook weten wat er op GS heeft gestaan, zou ik me maar wel wat aantrekken van wat ze zeggen.

ik had hem ook gezien zo erg:’( zo zielig Je hoorden het hondje daarna ook nog piepen dat mensen zo iets ergs kunnen doen:’( vreeselijl!!

owja die man is trouwens opgepakt & die hiond heefd het overleefd & is helemaal oke;)

Nee die hond is later overleden…

[b]VILNIUS - Het hondje dat afgelopen week in Litouwen door een dierenbeul zonder pardon van een brug af werd gesmeten, is alsnog aan zijn verwondingen bezweken.

Het beest overleefde de val in eerste instantie wonderwel, maar volgens Litouwse media is zijn hart ermee gestopt. Waarschijnlijk waren het de interne verwondingen die hem fataal zijn geworden.

De dierenbeul, de 22-jarige Svajanus Beniuk, heeft zich aangegeven. De identiteit van de man was al snel bekend dankzij internetters die een klopjacht naar hem waren gestart. De jongen hield zich nog enkele dagen schuil voor hij zich meldde. [/b]

http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085

oww nee:( wat erg! shit dat wist ik niet! Hoop dat ie een zware straf krijgt Klootzak!!

Oh man wat erg! ):
Ook al is het oud nieuws (wist ik niet eens), het is en blijft sneu, en ze mogen hem van mij apart (de dader(s)) OOK van een hoge brug afgooien, hoewel ze het niet zouden overleven, lekker voor hem/hun

Purplelipstick ik ben het helemaal met je eens!!