Homovriend vraagt naaktfoto's aan klasgenoot

Heey,
Ik heb een hele goede vriend, en die is homo. Paar weken terug zaten we in de aula, en toen pakte hij m’n mobiel. Dit mocht van mij, ik vertrouwde hem, en ik had ook geen rare gesprekken er tussen staan ofzo xd. Maar toen heeft hij een gesprek gelezen met een jongen, die een beetje met mij aan het flirten was, en dit nummer naar zichzelf opgestuurd. Jammer genoeg was ik al te laat. Hij had 't nummer al binnen… Nu is hij tegen hem gaan praten als een Laura uit Zaandam. Ik heb al paar x tegen hem gezegd dat hij dit niet moet doen, maar hij is gewoon zo’n eigenwijs type… Nu is 't al zover gegaan dat hij naaktfoto’s (en een filmpje) heeft gevraagd, en die ook heeft gekregen. Hier werd ik echt heel boos om… Want het probleem is dat die jongen bij mij in de klas zit… Zelf kennen ze elkaar niet echt, soms zitten ze 's ochtends aan dezelfde tafel omdat de 2 havoklassen altijd bij elkaar zitten. Maar als hij erachter komt dat mijn vriend ‘‘Laura’’ is, en hij zijn nummer van mij heeft, heb ik ook een groot probleem, want ik heb hem toegelaten op mijn mobiel omdat ik hem vertrouwde. Ik heb echt geeeeen idee wat ik moet doen! Help?!

Thahell…

wrm heb je niet meteen aan je vriend verteld dat die laura geen laura is?

Wat heeft dat hij homo is hier mee te maken?

niet zo netjes van je homo vriend. :confounded: :crazy_face:

ik denk niet dat een hetero jongen om een naakt foto van een andere jongen vraagt.

nouja, niet zo veel eigenlijk, maar niet dat jullie denken van wtf ofzo haha

:flushed:

Hij doet zich voor als meisje terwijl hij een jongen is? Het feit dat hij een homo is heeft hiermee te maken omdat hij dus gwn geilt op die naakte fotos van die andere jongen :’)

heb de laatste tijd ook niet zo heel veel contact met hem, maar hij ziet nu ook wel in dat het fout was om naar foto’s te vragen en als we praten zegt hij de hele tijd dat ALS ik op gesprek moet, ik hem niet mag verlinken, want zijn vader accepteert het nog niet zo dat hij homo is en dat hij dan alleen maar meer problemen heeft als zn vader dit hoort enz enz… Maarja dat zou betekenen dat ik dan de enige met ‘‘straf’’ ben. Daar heb ik geen zin in. Ik ga het gwn tegen die jongen zeggen en hij ziet maar of hij naar de mentor gaat xd ik zou hem niet tegenhouden en zou dat dan ook wel snappen haha

Hij doet het ook niet om zich op af te trekken ofzo? Hij doet het omdat hij aan het trollen is :’)

Nou ik vind het er niks mee te maken hebben, wat voor geaardheid hij ook maar heeft, het is gewoon raar. Je hebt ook wel van die gemene bitches die dat soort dingen doen bij meisjes op hun leven zuur te maken, dan zijn ze ook niet lesbiennes :’)

^Waaruit maak je dat op xD? want volgens mij lees ik dan over een heel stuk heen haha

Omdat hij zich voor doet als een meisje, hij doet het toch voor de lol? Of heb ik het nou fout en geilt hij echt op die jongen?

Ik heb echt geen idee wat hij doet met die fotos en dat filmpje, maar dat hoef ik ook niet te weten. Als hij ze maar niet op internet zet of doorstuurt…

Maar laten we zeggen, het is wel een ‘vieze’ homo… Hij praat veel over seks, legt allerlei dingen uit over seks, vraagt welke jongen ik zou pijpen etc… -.-
Ik denk, dat een hetero jongen het echt voor de lol zou doen, maar hij… Tja haha
Ik zou er niet raar van opkijken als hij er echt op geilt

whut :flushed:

Denk als ik zo je verhaal lees dat hij inderdaad wel kickt op die jongen en daarom graag dat materiaal wel wil hebben. Maar ik zou het die vriend gewoon vertellen.

Hm, beter aan je klasgenootje vertellen denk ik. Jij kan er toch ook niks aan doen dat je vriend zo raar doet? Dan weet die andere jongen het maar. Hoe langer je wacht, hoe naarder het wordt.