Homo's

Hoe herken je die? Hihihihi lekker onzinnig topic & Hoe denk jij erover?

trekjes, met handjes enzo
en een net iets vrouwelijkere kleding stijl (strakkere broek ofzo)
vin t niet iets raars ofzo (een beste vriend vn me is het)

-.-
maakt het wat uit dan wie er wel of geen homo is?

Inderdaad, hoezo zal je die willen herkennen? je doet net alsof het een speciaal soort is. Ik ga toch ook niet vragen hoe je hetero’s kan herkennen. >_>

ik wil een homo vriend!! Al heel lang… xD…scheelt een hoop gedoe…

ze vallen niet allemaal te herkennen. dat verschilt nogal.
je hebt de verwijfde versies; die hebben van die trekjes met hun handen, en lopen met hun borst vooruit, interesseren zich enorm voor mode [ook de vrouwenmode]
maar je hebt ook gewoon normale mannen die homo zijn hoor… ze zijn lang niet allemaal zo’n standaard-nicht.

btw, ze zijn facking lijp als vrienden :'D

maar hoezo wil je dat weten?
het klinkt een beetje als zo’n vraag als: hoe herken je een afrikaanse olifant?
alsof je een bepaald soort ras wilt herkennen ofzo :\

dat kan idd wel handig zijn, vermoed ik.
tot dat ie met je broer in bed ligt :wink:

On topic:
inderdaad onzinnig en
best wel discriminerend topic.

Hoe herken je een voetbalfan?
Hoe herken je iemand met kanker?
Hoe herken je iemand die van de kleur rood houdt?

Homo’s zijn ook mensen. Sommigen zijn meer verwijfd, ja, maar dat zijn niet allen. Ik bedoel, ik ben heel slecht in het hele biseksueel zijn, behalve dan dat ik ook van meisjes houd :thinking: ik voldoe aan geen enkel stereotyp! Raak ik nu mijn licensie kwijt?

Haha Lunaste :'3

Je hebt van die overdreven lui, maar doen volgens mij alleen zo zodat ze herkend en erkend worden als homo.

haha dan ben ik mijn licensie nu ook kwijt!

Mijn broer valt op jongens, en de dat kun je écht niet aan heb aflezen (behalve dat hij een vriendje heeft natuurlijk). Je hebt natuurlijk ook ‘vrouwelijke’ homo’s, dat zijn meestal die typen die je op TV ziet. Maar de meeste homo’s vallen niet zoveel op, en lijken most of the time gewone normale hetero kerels. :slightly_smiling_face:

Het komt discriminerend over, maar je bedoelt het vast niet zo. Een hele goeie vriend van me is het, en ik heb er geen problemen mee.