Ik ben al een tijdje aan het fotograferen met mijn Canon EOS 1100D.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden !
1.
De lichtbolletjes zijn niet gephotoshopt.
Ik heb er natuurlijk nog veel meer maar dit is een kleine selectie !
Liefs,
HomePagina
Ik ben al een tijdje aan het fotograferen met mijn Canon EOS 1100D.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden !
1.
De lichtbolletjes zijn niet gephotoshopt.
Ik heb er natuurlijk nog veel meer maar dit is een kleine selectie !
Liefs,
HomePagina
UP!
Opzich goede foto’s, maar vind het heel erg jammer dat bij de eerste foto de ketting er net niet helemaal opstaat. Dit soort afsnijd foutjes heb ik zelf ook wel eens, maar probeer hier op te letten. Bij 4 is hij niet echt scherp en dat is heel erg jammer.
De mooiste vind ik nummer 5, ga zo door!
Nr 1 vind ik wel heel simpel en nr 5 vind ik té nep.
Voor de rest wel mooi, maar niet echt bijzonder.
Hoe lang ben je al met fotografie bezig? Ik vind je foto’s op zich wel leuk, maar ze zijn nog niet bijzonder. Al vind ik nummer 5 wel weer grappig gedaan. Kies anders eens wat duidelijkere onderwerpen of probeer wat BOKEH foto’s.
Dankje voor de tips allemaal !
@DJPlover Ik ben nu een jaartje bezig met fotograferen.
@Suzann18 Dankjewel ! Nummer 4 is inderdaad niet zo scherp, dat komt omdat ik de foto enorm moest verkleinen anders werd ie huge
UP
6 en 8 vind ik mooi, ook origineel!
UP
Ik vind vooral foto 6 erg sterk.
Bij de eerste is het zonde dat de hanger afgesneden wordt. Lensflare geeft wel een leuk effect.
5 vind ik net wat te nep, wel erg leuk bedacht!
ik vind foto 7 erg mooi
Wow wat een leuke foto’s allemaal zeg! Er zitten zelfs redelijk scherpe tussen, ik wist helemaal niet dat dat kon met een wegwerpcamera. Leuke effecten ook. Ik ben van plan om voor op vakantie een wegwerpcamera te kopen, beetje jammer alleen dat je maar 25 fotootjes er mee kan schieten, nouja dan maar een shitload aan cameraatjes kopen of mijn gewone camera meenemen.
Maar ik had nog een vraagje: hoe zit dat dan met afdrukken? Wat moet je bijvoorbeeld doen als het rolletje vol is?
Sorry maar dit is NIET met een wegwerpcamera ! Deze foto’s heb ik gemaakt met mijn Canon eos 1100D spiegelreflex camera
UP
Ik vind 7 mooi!
Mooie fotos!