homepage niet bereikbaar door adblock

De melding een pagina verplaatsen lost het niet op, hoor :’)
Er staan zo veel goeie tips (winacties, verkoopacties etc.) en gewoon niet luisteren!

Je kunt ook niet meer op mensen hun profiel :’) Op deze manier raakt girlscene dat beetje leden dat ze nog hadden ook kwijt.

Ik dacht dat ze het wel begrepen hadden toen het weer weg was. Blijkbaar niet dus…

Wauw, wat een onzin weer :’)
Willen ze inderdaad gebruikers wegjagen ofzo?

Ik heb al die tijd er geen last van gehad terwijl ik wel AdBlocker had aanstaan. Blijkbaar was mijn verouderde Adobe Flash Player oid iets aan het afwijzen en toen ik het toestond kreeg ik de melding wel.

Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant lijkt dit me niet een hele goede tactiek zeker met de betrekking tot de cijfers. Prioriteiten lijkt mij meer bezoekers werven ipv meer geld verdienen door middel van reclames (met risico van bezoekers wegsturen). Maar goed, gelukkig gebruiken ze het nog niet op het forum :slightly_smiling_face:

dat is de volgende stap :’)

Breng ze maar niet op ideeen!

Zelfs met AdBlocker aan hebben ze nog best veel reclame zichtbaar :’) Ik bedoel ze maken ook reclame voor zich zelf en ook voor zustersites. Die hoeveelheid is op een andere sites de totale hoeveelheid aan reclame.

Ik vind het ook wel flauw dat ze de kant en klare tekst gebruiken en niet eens de creativiteit hebben om een goede boodschap te maken. (Onderaan staat een link naar het bedrijf waarvan ze de functie hebben gekocht. Daar zie je op de website exact dezelfde tekst staan.)

iemand in het wtf-topic had iets gezegd over de winactie op de homepage. Ik ben echt heel nieuwsgierig aangelegd en wilde kijken. En die stomme melding is er weer.
Maar ik heb echt geen zin om mijn adblocker uit te zetten als ze het op zo’n manier doen. Dus ik blijf nu nieuwsgierig T_T

^ Een ‘MAC goodiebag met heel veel producten’. Als je snel bent kun je naar beneden scrollen en de titel lezen hahahah

• laat maar -

Ennnnn het is weer weg

dankje =D

Dus ze willen alleen maar bezoekers waar ze geld aan kunnen verdienen… :crazy_face:
Hebben ze niet genoeg winst gemaakt met die kerstpaketten waar niks waardevols in zat?

Ik kom eigenlijk toch nooit op de homepagina, want ik heb echt een hekel aan alle clickbait…
Maar ik merkte het toen ik mijn accountinstellingen probeerde te veranderen.

Beetje jammer dat het weer terug is. :’)
Naja, dan maar geen profiel bekijken/wijzigen en homepage.

dit.
en ik ga dus echt niet mijn adblock uitzetten. de hoeveelheid advertenties en ook van die irritante waar opeens geluid bij afspeeld. nee. ik zat al haast nooit op de homepage maar nu nooit meer.

Nu is het weer weg, ook lekker vreemd.

Als je letterlijk niet kunt modereren doordat de advertentie over de opties heenvalt en je anders op de advertentie klikt :cold_sweat:
(ik zit op een laptop die niet van mij is, vandaar geen adblock)

Edit: hij doet dat alleen bij de Bridget Jones advertentie zie ik nu.

Dit is zo ontzettend stom zeg… Ook dat in die pop-up staat:
[size=17px]“Wist u dat meer dan 90% van bezoekers zoals u onze advertenties toestaat? Dat doen zij[color=rgb(51, 51, 51)][font=Catamaran]- omdat wij geen vervelende advertenties plaatsen

de advertenties op girlscene zijn zo ontzettend vervelend! Soms kan je niet eens meer op dingen klikken omdat er een reclame blok voor komt…

Geen vervelende reclame? :’) Ik kwam net al niet op de voorpagina en toen ik mijn adblock uitdeed, kwam er ineens een crystal clear reclame die z’n bek niet hield. Keihard geluid wat niet meer stopte.