homepage niet bereikbaar door adblock

Niet dat ik nog op de homepage kijk, maar via die link kom ik wel op het forum.
Ik heb dus adblock aanstaan, maar nu kan ik niet eens meer op de site komen (via google dan maar geprobeerd om rechtstreeks naar het forum te gaan, dat werkt wel).

Als ik naar de site wil, dan laadt ie voor een seconde en dan komt er direct een melding dat ik mijn adblock heb aanstaan .

deze tekst staat in de melding:
"Uw AdBlocker (of andere software die advertenties blokkeert) voorkomt dat u onze site kunt bezoeken.

Wist u dat meer dan 90% van bezoekers zoals u onze advertenties toestaat? Dat doen zij

• omdat wij geen vervelende advertenties plaatsen en
  • omdat u door deze toestemming *gratis* toegang krijgt"

‘omdat wij geen vervelende adverenties plaatsen’, haha.

Voor andere meisjes die wel op de homepage willen kijken omdat ze er nog geintresseerd in zijn is dit niet bepaald handig redactie.

Nope, ben het met je eens dat het niet heel handig is. Soms leest de redactie mee op het forum, wij modjes kunnen er sowieso weinig mee helaas. Je zou evt een mail kunnen sturen, mocht je daar behoeftig aan zijn. Dat kan naar danique@girlscene.nl

De melding die in beeld komt is trouwens wel erg overdreven met we betalen ons bescheiden broodje kaas hiermee ohja triest, zo werk je je bezoekers sowieso wel weg.

@estranged ja, ik plaatste het in de hoop dat de redactie het zou lezen.
Verder ga ik geen moeite doen in een mail sturen, aangezien ze blijkbaar hiervoor hebben gekozen. Het lijkt me niet dat dit opeens uit het niets gebeurd.

Ik wilde ze gewoon laten weten dat het niet echt slim is om bezoekers te weren van je site en ze praktisch te dwingen iets te doen. Er zullen weinig mensen zijn die hun adblock ook echt uitzetten om helemaal naar girlscene te komen.

Ik zet inderdaad echt niet mijn adblocker uit met die spam van advertenties van hun. Niet dat ik nou zo vaak op de homepage kom (zegmaar nooit), ik denk dat ze gewoon hun strategie moeten veranderen. Neem zelf je brood mee, verkoop of maak winacties van al die gratis meuk die je per 1000 binnenkrijgt en doe iets aan de kwaliteit van die posts. Denk dat ze daarmee al heel wat meer members krijgen.

Ik vind het al wel wat beter dan de vorige keer. Toen zeiden ze dat je of je adblocker uit moest zetten of een enquete moest invullen, terwijl die 2e optie complete onzin was en totaal niet werkte. Niet dat ik op deze manier nog naar de homepagina ga :’)

Ik kom sowieso nooit op de homepage, ook niet als ik naar het forum wil gaan. Ik typ altijd standaard forum.girlscene.nl in als url. :’)

Ik had dit ook toen ik op het forum probeerde te komen. niet handig inderdaad.

Anders komt Girlscene in de problemen :frowning:

ze schrijven ook echt dit: Wist u dat meer dan 90% van bezoekers zoals u onze advertenties toestaat?

Ik stuitte ook al op dit probleem. Ik gebruik altijd adblock omdat ik helemaal gestoord word van de advertenties die je om je oren vliegen. Als ze het op deze aggresieve manier willen tegengaan zullen ze inderdaad bezoekers verliezen. Daarnaast is volgens de Europese commise het detecteren of iemand adblock gebruikt illegaal: Tweakers - Wij stellen technologie op de proef

Dan verdienen ze toch al genoeg aan die 90%. Die 10% die AdBlocker gebruikt klikken toch niet op die reclames!

Met de hoeveelheid gesponsorde artikelen vind ik het onzin dat ze ons dwingen om AdBlocker uit te zetten. Ik heb AdBlocker onder andere vanwege de opdringerige reclames die op Girlscene voorkomen (je weet wel die mooie dingen die beginnen boven aan je scherm, aan de linkerkant, aan de rechterkant, aan de onderkant EN geluid maken! Op mijn telefoon staat mijn geluid standaard uit, want zodra je in de buurt van Girlscene kom… Altijd reclames met geluid!

Wanneer de redactie de hoeveelheid advertenties aanpakt (plus die met geluid verband) dan wil ik best voor hun mijn AdBlocker uit zetten, maar dat ga ik niet doen voor een broodje kaas!

Ontzettend triest. Weer nieuw dieptepunt van Girlscene.

Volgens mij hebben ze het weer weggehaald :open_mouth:

Ik zie 't inderdaad ook niet meer.

Beter van niet, inderdaad. Ik klik sowieso bij alle sites die dat hebben direct weg om nooit terug te komen.

Ja de artikelen werden niet meer gelezen haha.

Maar er komt ook helemaal geen reactie van de redactie?

AND it’s back, maar dan in Girlscene kleurtjes.

Haha het duurt echt mega lang voordat hij erop komt bij mij. Ik vind het zo slecht, en ook zo onprofessioneel hoe het geschreven is.

Zucht, snappen ze de kritiek niet helemaal?