Homemade kamer accessoires.

Iemand leuke ideën ? Hihi. :heart:

Als je nog champagneglazen hebt die je toch niet vaak gebruikt (bijv alleen met oud en nieuw) gewoon neerzetten met van die decoratiesteentjes in een kleur die je ook in je kamer terugziet.
Ik zag een keer goedkope glazen van de xenos met ‘Salute’ en ‘Cheers’ er op en heb ze hier ook voor gebruikt.

http://2.bp.blogspot.com/-jXcDW9LBjWI/UIgjX_ykpmI/AAAAAAAAF7E/OuJKTCFqqL0/s320/IMG_9011.JPG

Ik heb laatst dit jampotje in een waxinelichtje omgetoverd. Bij mij staat het erg mooi, maar ik weet natuurlijk niet of het in de sfeer van jouw kamer past.

Gewoon een stukje krant er om heen geplakt?
Waarmee dan?

leukk! idee, zelf heb ik geen goede ideeeën ;$

Oke het is niet echt een accessoire maar ik heb schoolbordfolie gekocht en in de vorm van een wolkje geknipt en op m’n deur geplakt.
Kan verder even zo snel niks bedenken. Je kan wel altijd op cutoutandkeep.net kijken. Staan veel leuke dingen op ( wel in het engels)

@LKCA; Ja, is een stuk krant met een hartje erin geknipt en een lintje eromheen. Heel simpel. Ik heb nu ook twee lege flesjes met een lint eromheen en papierenhartje eraan als kaarsenhouders.

Wat voor een lijm heb je gebruikt?
Misschien ga ik ook wel zoiets maken namelijk!

Ik heb ooit in een melige bui wat vlinders van origami op m’n muur geprikt met punaises en ze hangen er nu al een paar jaar.

Dubbelzijdige plakband van de Action. Kost volgens mij 0,89 cent per rol van 10 meter en ik kan niet meer zonder! Ik gebruik dat echt overal voor.