Home Alone

nog meer mensen alleen thuis?

ik verveel me dood en als ik alleen ben hoor ik ineens wél rare geluidjes. :tipping_hand_man:

Ik ben zo vaak alleen thuis :l

ik ben ook alleen thuis …maar me hond ligt naast me dusja :3

Ben ook alleen, eindelijk!

ik ben ook homealone.

als er nog meer mensen komen zeggen dat hun ouders weg zijn.
dan moeten we toch even een noodplan bedenken,
want dan kan iemand onze ouders hebben gekidnapped :3

ik ben ook best vaak alleen thuis. :grin: Dus nouja, dan is zo’n topic wel handig.

Tegenover mij ligt een kat te snurken haha.

haha, idd

Haha mijn ouders zijn naar een verjaardag… en m’n broer is… weg?:3
Mn hond ligt te slapen,hij ligt te grommen en de hele tijd te bewegen… zal wel normaal zijn xD

Haha mijn hond ligt er ook heel charmant bij hier, op zijn rug met zijn poten omhoog…

Nee. Maar ben wel een elke weekend alleen tot aan vandaag geweest.
Ze zijn vanmiddag weer thuis gekomen

Oke fijn mijn onderkant dingetje op mijn beeldscherm is weg,waar die start knop staat,die balk. hoe krijg ik dit terug? xD

wat raar =o heb ik nooit eerder gehad. is het al over?

Ik ben nu ook home alonos. (:
Ik zing nu heel hard met Kelly Clarkson mee.

Ik ben nooit alleen thuis. Vet knudde.

k ben oook homeee aloooone.

& doooodsbang xd

Ik jammer genoeg ook niet

Ik was dit weekend alleen thuis met mijn broer en mijn ouders zouden pas vanavond thuiskomen. En toen kwamen ze opeens toenet al thuis, oeps. En nu flippen ze de pan uit want het is een grote rotzooi.

Mijn ouders waren 2 weken op vakantie en was 1 avondje thuis maar dat vond ik echt niet leuk, ik sliep benenden, en mijn vriend was weg. Ik vond het doodeng iig, want bij mijn overbuurvrouw was er ingebroken… Maar, als het s’middags is, oké maar sávonds?.. :pensive:

Ik ben heeeel vaak alleen thuis, als kind ook al. Sommige mensen vinden dat mijn ouders niet vaak genoeg thuis zijn om er voor mij te zijn haha :’)
Maarja aan de ene kant heb ik er totaal geen problemen mee en vind ik het wel fijn.

Ik durf niet alleen thuis te zijn, ooh ik schaam me er zo voor echt waar.
Als ik ‘s avonds alleen thuis ben ga ik de hele tijd achter de computer zitten tot mn ouders thuiskomen en dan pas naar bed.
Hoe moet dat nou met mij, later :’)