Home alone! Wat te doen? NEEDS HELP

Hey girlsceners…

Ben vanaf vandaag ruim anderhalve week allleen thuis. Ben 18 en nooit zo lang alleen thuisgebleven:P Maargoed ik zat dus vanochtend op de bank een beetje te bedenken wat ik kon gaan doen, muffins maken… opruimen. stofzuigen…dweilen… en ga zo maar door, een keer sushi maken ga ik ook doen. simse (maar dat gaat op een gegeven moment ook vervelen) Maargoed…
Ik weet bij een aantal dingen geen antwoord. (miss jullie wel?)

1: Wat kan ik overdag doen?
2: S’avonds? wat te doen?
3: Wat voor avond eten kan ik maken (met eten enz zit ik helaas met heel weinig ideeen)
4: Een hele goeie/ close vriend van mij komt morgen naar me toe (in de ochtend om nog even bij mij in bed te kruipen :blush: ) maar enig idee wat ik dan nog moet halen of doen ofzo?
5: Ik verveel me niet snel maar nu ik aangezien bijna 2 weken alleen thuis ben kan ik natuurlijk niet de hele dag op me luie reet blijven zitten.

Het is allemaal lastig uitlegt denk maar ik Ben een beetje lonely aan het worden geloof ik En zo’n mooi weer is het hier ook niet dus echt naar buiten gaan op uitgaan (Ga k zowieso niet doen want moet aansterken) zit er ook niet in…
Nou ik hoop dat jullie mij misschien een beetje op weg kunnen helpen…
Kom maar met jullie ideeen, ik sta ervoor open…
Groetjes van een momenteel ideeloos en lonelyness person.
XX

BTW: weet iemand trouwens hoe je sushi lekker bereid?? en maakt… heb het nog nooit gedaan maar wel beetje gegoogled maar wil graag een keer maken… dus als jullie tips hebben:)

1: een baantje zoeken
2: een film kijken met m&m’s en chips.
3: spaghetti met saus (koop een pot saus + groentepakket + gehakt, tada!)
soep met brood
pizza
patat
pannekoeken
gekookte aardappels met een biefstuk + sperziebonen
4: watte?
5: ach ja…

1. afspreken met vriendinnen,uit eten,shoppen?
  2. tv kijken,computeren,naar vrienden.
  3. chinees,soep,taco’s,stokboordje met tonijn of iets wat je lekker vind.
  4. condooms? haha wat bedoel met die vraag?
    5.zoek een penvriendin op penvrienden.nl?

wat heb je als ik vragen mag ?

ik bedenk me net wat ook heel lekker is om te eten.
varkens medallions in peperoomsaus met gebakken aardappeltjes, sla en mais

Je kan zorgen dat je elke dag wat aan het huishouden doet. Verder doe je gewoon wat je normaal ook doet (naar school gaan/werk etc). Je kan eten maken wat je normaal ook eet. Gebakken aardappeltjes met vlees, pasta, rijst, pizza, shoarma, etc. Zorg wel dat je gewoon gezond eet en niet alleen fastfood naar binnen werkt.

Je kan bij de AH een beginnerspakket sushi halen. Dat heb ik ook een keer gedaan. Daar zit alles in dat je nodig hebt.

's Avonds kan je tv gaan kijken, of een keer naar de bios, wat doen met vrienden. Je kan ook een keer uiteten gaan als je dat leuk vindt.

Ik doe meestal niet anders als ik alleen thuis ben. Gewoon de normale dingen. Mijn broertje en ik wisselen vaak het koken af, maar ik doe wel het meeste in het huishouden.

Huh, maar moet je overdag niet werken of naar school ofzo?

http://www.ah.nl/recepten
Hier haal ik vaak recepten vandaan

Ennehhh 's avonds, nu je toch het rijk alleen hebt, gewoon lekker vrienden uitnodigen enzo.
Mijn ouders waren laatst ook 2 weken weg, mooi de tijd om een feestje te organiseren!

Ik moet eigenlijk wel naar school en werk… Maar ik ben zins zondag uit het ziekenhuis, En moet het rustig aan doen van de Cardioloog en longarts… Dus inderdaad had het aan me longen en me hart… Maargoed ga maandag denk ik weer naar school en me werk moet maar ff wachten denk.

lezen! ik heb net een boek gekocht…ware liefde heetie, echt heeel goed boek.
Soms is lezen wel lekker en als je in een verhaal zit gaat de tijd sneller. Veel bezoek vragen enzo. Ik vind alleen zijn nooit zo erg. Maarja wat ik dan doe is ook niet veel, sites kijken, msnnen, tv kijken, op bed liggen. Soms beetje schoonmaken. Qua eten…tja moet je zelf weten. Het zo makkelijk/moeilijk zijn als je zelf wilt.

Met vrienden afspreken
Koken
Skeeleren
Tekenen
Lezen
TV kijken
Computeren
Heb je niet een sport die je doet ofzo? Of iets waar echt je passie ligt, weet ik veel?
Offff ehm. Heel je muzieklijst bijwerken, nieuwe muziek halen enzo.

Ik ben nu nog 3 weekjes helemaal alleen thuis, maar ik heb het veels te druk met school en alles :stuck_out_tongue: maar upje.

Een ‘‘feestje’’ geven met je vriendinnen, dat die blijven logeren :grinning:
Dat lijkt me echt zo leuk :stuck_out_tongue: