Hollywood Undead

(H) Misschien hebben jullie er wel van gehoord maar ik vroeg me af wat jullie van Hollywood Undead vinden!

Deze band komt uit hartje Los Angeles (Californië) en werd opgezet in 2005, vorig jaar hebben ze het debuutalbum Swan Songs uitgebracht! Hun muziek is hiphop/metal. :grinning:

Inmiddels hebben ze al twee keer in de melkweg gespeeld, maar ook Pinkpop werd niet vergeten dit jaar! (y)

Wat vinden jullie dus van deze band, hun nummers, hun performance en wat gaan jullie van hen verwachten? (H)

http://www.fortressmusic.com/cfish/t/492/hollywood-undead.jpg

Hollywood Undead is liefde! <3

Yeah ik vind ze ook supertof, en wil eigenlijk iedereen laten weten wie ze zijn haha.

Waren er ook mensen op Pinkpop bij hun show, vriendin van me ging daar 50 maskers uitdelen!!

ik heb ze ook op Pinkpop gezien, was echt megavet!
en idd, nog niet heel veel mensen in NL weten wie ze zijn XD

Nog nooit van gehoord!

ja, en heb ze idd gezien op pinkpop :smiley:

Heb er vroeger naar geluisterd, vind het niet veel aan eigenlijk.

ik vind ze wel stoer ^^
was wel grappig; paar maanden terug leerde ik hun kennen met ‘young’, en week geleden zag ik opeens die clip op tmf :stuck_out_tongue:

wow, sexy mannen.

ik zapte laatst langs TMF en daar waren ze op.

verdoemd door tmf.

Ik ken ze al een tijd, maar vind ze niet helemaal je-van-het.
Wat voor mij ook een afknapper is, is dat ze op tmf zijn xD

Idd. tmf suckt… ;l

loool
ik ken ze al heel lang.
kut tmf ook.

Nou, volgens mij kennen al best veel mensen ze. Ken ze niet echt goed, vind het niet zo boeiend…

ken ze half, even hun liedje luisteren je hoort zo mijn mening! ;]

Ik was op pinkpop met heb er niet echt bewust naar staan kijken :’)
Volgens mij speelden ze toen ik daar aankwam… Maar dat kan ook The Gaslight Anthem zijn geweest x)

ik vind ze goed, lekkere nummers
vooral young vind ik goed
undead is ook vet

ik vind ze wel leuke nummers hebben. + ze zijn ook wel aardig (ja ik stond bij de melkweg te wachten voor you me at six en toen stonden hun daar buiten, t is dat iemand anders dat zei want ik had ze nooit herkent, haha)
Zijn ze eigenlijk goed live?

Ik ken ze al een hele tijd…
Beetje jammer dat ze op tmf zijn geweest…