Hollywood Heights

Ik heb een aantal afleveringen van Hollywood Heights gemist en aangezien ik het volg wil ik ze terug kijken maar hoe? Op MTV staan ze niet, en op google kan ik ze ook niet vinden. Volgt iemand dit ook en hebben jullie er ook een site voor?

1channel.ch misschien wel?

Dankjewel, ik zal is kijken!

Heeft iemand ook zo’n probleem, maak dan een account aan op www.sidereel.com Je kan dr echt van alles vinden o.a Hollywood Heights etc.

iloveeeee die serie ik heb gister gemist op mtv maar weet niet welke epi t was =ss

dit mag bij dit topic gevraagd worden:
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/algemeen-039online-filmsseries-kijken039-topic-239936.0.html

ik kijk de serie ook, op mtv komt het en op nickelodeon en het word echt te vaak herhaald, meeste epps komen ongeveer 3 keer voorbij, op mtv om 15:00 ofzo en dan om 19:00 ofzo en dan op teennick om ehm 20:00 en dan om 23:00 ofzo en dan nog snachts om 1:20

ik kijk wel maar ik weet nog niet wat ik er van vind en of het leuk is, op imbd hoge score dus ik volg t nog maar even :slightly_smiling_face:

Je kan op de Engelse Wikipedia kijken, daar staan alle episodes op met een beschrijving! Maar volgens mij was het 19.

Je moet maar even hier kijken :

Meestal komt er nog herhaling in het weekend dus… aangezien ik Forever alone ben kan ik mijn gemiste aflevering op mijn gemak terugkijken :wink:

elke vrijdag worden de afleveringen van die week achter elkaar uitgezonden.
Morgen (vrijdag) van 11.45 uur - 15.50 uur op MTV, staat op tvgids.nl

:upside_down_face: Een te gekke serie!! Love it. Ik heb alle afleveringen laatst in 1 week bekeken op internet. Op MTV en Teennick lopen ze nog ver achter. In de zomer komt seizoen 2 :bowing_man:

ik heb alles allang op internet gezieen :grinning: vooral de laaste paar episode’s kreeg ik gewoon tranen wooww, & ik moet nog wachten tot 12 of 13 juni fso ): voordat er seizoen2 komt ):

Ik heb nu ook net alles gezien via internet, echt zin in seizoen 2 :upside_down_face:

Hier nog wat linkjes
http://videobull.com/tv-shows/hollywood-heights/
http://www.tv-links.eu/tv-shows/Hollywood-Heights_32135/

@foreverbroken is die videobull betrouwbaar? en welke gebruik je dan van al die links die eronder staan? en zijn die ook betrouwbaar?

Ik ben ondertussen al bij aflevering 68 ^^
Ik kijk het altijd op delishows.com :stuck_out_tongue:

Dit is de beste site die je kan gebruiken! :grinning:

Haha wow in een week! Ik erger me zo aan… Adam? Die jongen kan écht niet acteren. Ik wil Hollywood Heights wel volgen maar my goooood, hij heeft ook eigenhandig the Descendants verpest voor me.

Er komt geen tweede seizoen, de schrijvers schrijven nu bij een andere show. (dacht ik)

Adam is juist cute!!! :grinning: Hij en Melissa zijn zo lief samen. Hij is meer de rustige normale jongen uit de serie. Maar die moet je ook hebben hè? Niet iedereen kan zo “popie jopie” zijn als Eddie, Tyler en Max :stuck_out_tongue:

Eey, ik heb nu een account daarop maar ik weet niet precies hoe je het dan kunt terugkijken,… Ik wil zo graag aflevering 44 kijken maar ik vind het nergens, dus… Help Alsjeblieft x

ik heb van seizoen 1 aflevering 29 gemist maar kan hem echt helemaal nergens goed terug kijken ja ik heb 1 site maar daar stottert het erg. en het was net op zon spannend stukje zou 1 van jullie mij kunnen helpen

alvast bedankt xx