Hollywood Cookie diet?

Wat schept mijn groote Groote verbazing?:flushed: Een cookie dieet??. Hoe krijgen meiden anorexia! Waarom maakt girlscene hier reclame voor! :anguished:?

Ik schrik hier echt van!

Waarom?.. ik zal het vertellen.

Ik dacht mhhh lekker een dieet waar je koekjes mag eten! dus ik denk nou even kijken wat dit is!

Dus ik lees:

Met Hollywood Cookie Diet valt u 1 à 2 kilo af per week
Door een maaltijd (lunch of avondmaaltijd) te vervangen door één koekje Hollywood Cookie Diet neemt u ongeveer 500 calorieën minder op. Dus indien u gedurende één week 3500 calorieën minder eet dan u verbruikt zal uw lichaam ongeveer 1 kilo vet verliezen. Vervangt u 2 maaltijden per dag, kan u tot 2 kilo vet verliezen per week.

Nou sorry hoor!! ik vind dit zoo erg je gaat toch niet een hele maaltijd door één koekje vervangen en dat dan ook 2x per dag HALLO! wake up!

En dan ook nog: Beroemdheden als Denise Richards, Kelly Clarkson, Mandy Moore,… houden van het koekjesdieet. :hammer:

Ja nee natuurlijk nou gaan we het allemaal doen! Ik bedoel dit wel cynisch maar er zijn meiden die dat juist daarom willen doen!

Nou ik vidn het echt heel vreemd. Ben ik de enige die zo denkt? Ik hoop het niet laat het em weten wat jullie hier van vinden?

(excuses voor de spelling(dyslexie))

Ganya

Ik dacht eerst “Oeeh, koekjes”
Maar 1 koekje is wel echt extreem weinig. En zo gezond is het niet, aangezien het zeer eenzijdig is en er vaak transvetten en veel verzadigde vetten ik koekjes zitten.

Ik snap het niet? Waar zie jij reclame voor dit dieet?

niet gezien :open_mouth: !

Oh wacht, eht zijn wel speciale koekjes, niet gewoon elk koekje.

The Hollywood Cookie Diet

Voor beoordelingen klik hier

Wat is the Hollywood Cookie Diet

The Hollywood Cookie Diet bestaat uit een maaltijdvervangend programma (in de vorm van koekjes), waarbij men van het principe uitgaat van het eten van veel vezels en eiwitten.

De koekjes zijn verkrijgbaar in 3 smaken.

Het programma:
Tijdens het dieet eet je Eén koekje in plaats van het ontbijt, één koekje halverwege de ochtend, één tijdens de lunch en één koekje halverwege de middag.

De avondmaaltijd bestaat uit een gezonde avondmaal.

Elk koekje bevat 150 kcal, 23 gram vezels en 5 gram proteïne.

In Amerika wordt dit koekjesdieet o.a. gevolgd door veel beroemdheden zoals Madonna, Mandy Moore, Kelly Clarkson en Denise Richards

http://www.tipsbijafvallen.nl/hollywood-cookie-diet.htm

Aan de rechterkand zag ik die reclame.
Dit kan toch niet gezond zijn of licht dat aan mij.

Weetje, als je dat gaat doen, val je af, is hartstikke leuk.
Daarna ga je weer ‘normaal’ eten, en dan zit het er zo weer aan.

Als je echt af wil vallen moet je je voedingspatroon omgooien,
naar iets wat je de rest van je leven vol kan houden.

Natuurlijk doe je het dan ook even zonder lekkers, en kan dat later wel weer,
maar je moet jezelf niet gaan uithongeren en daarna weer veel gaan eten.
Dat is zooooo ongelofelijk ongezond.

Liever wat dikker en blij, dan dun en unhappy.

er is een verschil tussen diëten en anorexia aanmoedigen

http://wastedcelebrity.com/wp-content/uploads/2007/12/winnooo__opt.jpg

Hollywood cokie dieet?

nee, drugs ;p
maar sharleenerd heeft gelijk! ik werk bij de weight watchers, en daar gooien mensen hun eetpatroon echt om. Ik zie ook echt het verschil; sommige mensen zijn al 25 kg afgevallen!
Dit is dus echt slecht, vooral dat er reclame voor gemaakt wordt op een site met veel onzeker meisjes die vatbaar zijn voor dit soort idiote crashdieten.

Eh, die reclame ernaast is door Google, die zoekt automatisch naar trefwoorden. En als je dan bij een dieet/afvaltopic zit dan kan het zijn dat je dat soort reclame krijgt ja.

Ik heb ook diverse dieeten geprobeerd maar niks hielp nu snoep ik niet meer dus ook geen cookies:P en als je dan 3 keer perdag eet en een gezond tussen doortje zo als een appel of sultana dan val je zo af(ik in ieder geval)

En ik weet heus wel dat er een verschil tussen dieeten en anorexia is maar om nou een koekje door een helemaaltijd te vervangen vind ik het dieeten en anorexia wel erg dicht bij elkaar komen!

bedankt voor de reacties!

Het is ook zo, hoe sneller je afvalt, hoe sneller het er ook weer aankomt.