Hollister vest+broek bestellen

Ik heb 2 vragen!

1. Ik sta op het punt een Hollister vest te bestellen, maar ik weet niet zeker of ik M of L nodig heb.
    Ik ben 1,73, en bestwel breed in mn schouders. Van trui heb ik L bij Hollister, maar moet dit bij een vest ook? Ik wil dat ik de mouwen wel lekker een beetje over m’n handen kan trekken, maar dat hij niet te groot zit bij m’n taille, of te lang is.
    Hebben jullie advies?

2. Ik wil een joggingbroek bestellen, maar welke kleur vinden jullie leuker?
    grijs met roze letters en roze randje
    donkerblauw met lichtblauw randje en lichtblauwe letters

Dan zou ik L doen. Hebben ze geen maattabel?

Jawel, maar Hollister valt over het algemeen vaak wel kleiner…

er is volgens mij een algemeen abercrombie en hollister topic, ik denk dat ze je daar beter kunnen helpen

ik zou een L doen als ik jou was !

Zelf heb ik die grijs met roze randje en letters en ik vind die leuker

ze hebben btw ook een maattabel, ik zou daar even inkijken. Ik heb ook wel veel ervaring met Hollister kleding en ik weet dat je dan wel maat L moet hebben met een vest, denk ik.
Bij die joggingbroek vind ik zelf een grijze met roze letters leuker alleen ik weet niet welke kleuren joggingbroek jij zelf hebt? Donkerblauw is btw ook super leuk!

xoxo

Beetje laat, maar had al een grijze joggingbroek! En ik vond grijs leuker maar heb toch donkerblauw en het is allemaal vandaag binnen gekomen! Vest L zit goed maar M had net iets mooier geweest haha, toch bedankt!

Ik koop altijd mijn Hollister en Abercrombie vesten een maatje groter, dat zit lekkerder :slightly_smiling_face: