hollister of abercrombie?

hee, ik had een vraagje… weet iemand hier in nederland een winkel waar ze hollister of abercrombie verkopen? ik zoek namelijk zo’n vest:
http://img381.imageshack.us/img381/3428/abercrombieie9.jpg
maar dan zegmaar met van dat zachte bontachtige in de capuchon… dus weet iemand waar er zo’n winkel zit of weet iemand waar ze dit soort vesten verkopen met van dat bont erin? alvast bedankt !

geen idee, maar ik heb ooit zo n vest mt bont bij d wehkamp gekocht

bij de coolcat hadden ze toch van die vesten met bont erin?

maar die hebben ze vast allang niet meer

abercrombie winkels zijn er niet in nederland:(
moet je via internet doen…
x

Hollister is ook niet in Nederland.
Maar ik dacht dat (lady) sting (als ik het goed heb) wel eens wat oude stukken van Abercrombie verkoopt, dus misschien dat je daar kan kijken of ze er wat tussen hebben zitten. En anders moet je het via internet doen.

Ik heb zo achtig een vest, maar dat heb ik in america gekocht,

Ik vind ook echt jammer dat er geen Abercrombie store is in Nederland!
Ik heb het dan ook uit Amerika.
Maar je kan het wel bestellen via de abercrombie site.
En anders vindt je wel in heel veel winkels dat soort vesten met bont erin.
Ik heb er een van vorrig jaar bij de Sting alleen liep iedereen daar toen opeens mee.
En anders zag ik ze ook pas bij America today; daar vind je ook nog wel eens kleding in Abercrombie stijl.

is niet in nederland te koop!

en dat is eigenlijk maar goed ook,
anders loop iedereen erin!
ik heb het zelf wel, maar ook besteld.
kost wel veel verzendkosten maarja
ik hoef het niet zelf te betalen. =)

en klopt, je moet ff by america today
kijken, zit in verschillende steden o.a.
hoofddorp. daar verkopen ze echt super
veel dingen die er enorm op lijken! suc6.X

Zoals sommige al zeiden, Abercrombie kan je niet in Nederland kopen. En ik vind dat ook maar goed ook! Zo blijft het een beetje exclusief en wordt het net een tweede H&M, en dat zou echt heel erg zonde zijn van dit prachtige merk.

prachtige merk :'D wtf

ze hebben zeker mooi spul, jammer dat je iedereen alléén maar ziet lopen in vesten&shirts met groooot het merk! net of het zo duur is(alleen verzendkosten).

abercrombie&hollister verkopen ze niet in NL.
Zo’n vest met bont erin kan je in best veel winkels kopen bij de bijenkorf en lady sting bijv.

wat eens schattig vest.

maar uhm, abercrombie kan alleen via hun site & dan moet je ook invoerrechten betalen ofzoiets.

Volgens mij verkopen ze Abercrombie wel in Duitsland?
Althans, ik zie er heel veel Duitsers mee lopen, ik woon namelijk vlakbij Duitsland dus er komen heel veel Duitsers over de grens om dingen te kopen; en er lopen er heel veel met Abercrombie.

Er is trouwens een man geweest die Abercrombie naar Nederland wilde halen, maar dat lukte niet? (Geen idee waarom, het zou goed verkopen…) hij woont nu in Las Vegas. &heeft een eigen winkel we hebben hem daar ook opgezocht enso haha.:stuck_out_tongue:

sorry voor dit lange verhaal. haha !

Ik ben vandaag naar de Hollister in Oberhausen geweest, echt een aanrader!

hollister oberhausen of in belgie hebben ze ze sws! kijk mar op de site www.hollisterco.com

beide worden niet in nederland verkocht

Er komt er misschien 1 in de PC! Stond vandaag in het Parool. Weet eigenlijk niet of dit zo leuk is… Zoals andere meiden al zeiden, heeft iedereen het dan.

Ikzelf heb mij abercrombie spullen in Londen gekocht trouwens.