HOllister kleren even duur als in h&m

Ik heb opgemerkt dat er heel veel mensen Hollister een slecht merk vinden en dat het alleen maar om het logo gaat.
Maar zouden jullie het ook kopen als het t-shirtje $10 kost ?
Ben gewoon benieuwd of het om de prijs gaat of de kleren (:

Ik denk dat het zal verschillen, ligt eraan hoe de kleding eruit ziet, als ik het h&m shirtje niks vind koop ik het niet, hetzelfde zal gelden voor hollister kleren

yes mee eens,
maar Hollister en A&F zijn gewooon veeeeeel te duur en overrated voor wat het is.
een saai blauw polo’tje, 60 euro. zijn ze gek ofzo

Ik vind Hollister kleren niet echt mooi, omdat op veel dingen heel groot ‘hollister’ staat geschreven, dus ik zou het niet kopen.

Vind ik ook inderdaad, het is gewoon te duur voor wat het is!

Vind ik ook.

Maar in Amerika zelf is Hollister kleding toch ook een beetje vergelijkbaar met H&M qua prijs? Het is in elk geval een stuk goedkoper dan in Europa!

Ik vind het wel superleuk (abercrombie ook trouwens). Maar het is verschrikkelijk duur! En dan vind ik wel de apartere dingen leuk, zoals die superschattige jurkjes voor 100 euro :frowning_face:.

Ik heb een Hollister vest. (Uit Amerika dus was goedkoper). Maar de kwaliteit daarvan is echt heel goed! Veel beter dan dat van de H&M. Maar verder heb ik geen ervaring met Hollister.

Ik weet wel dat Abercrombie kwaliteit echt niet vergelijkbaar is met H&M hoor, dus daar zit ook wel een deel van het prijsverschil in. Maar ook in het ‘merk’ uiteraard.

Ja het is gewoon nu hier in Amerika kost alles bijna goedkoper als in h&m belgie. Een tshirtje $10 of een trui $20 . De trui kost dan ong 15 euro.
Ik vind persoonlijk de spullen wel redelijk mooi maar ze zitten ook gewoon mega goed :grinning:

Ik vind bijvoorbeeld die jurkjes en meer bijzondere shirtjes heel leuk, dus niet de shirts en vesten waar heel groot HOLLISTER op staat. Als die dingen even duur als de H&M waren, zou ik het sowieso kopen. Maar ik hou gewoon niet van kleren waarvan afstraalt dat het merk is.

agree

Dit.

ik vind het wel mooie kwaliteit en soms hebben ze heel leuke kleding. dus ja, ik zou sommige dingen wel kopen als het goedkoper was. (: alleen niet de standaard t-shirts en vesten, ik vind zoals andere mensen hierboven het grote logo niet echt chic staan haha. past ook niet bij m’n stijl

Dit.
En trouwens, Hollister is helemaal niet zo duur toch? Kan me herinneren dat ik een Hollister shirtje kocht en bij de kassa dacht: “ooh valt heel erg mee” Abercrombie vind ik wel best duur.

Ik ga in de vakantie altijd naar Florida en daar zijn de prijzen dan echt veel lager en als ik er ben is de zomercollectie altijd net in de sale en dan heb je gewoon echt jurkjes voor $8 en truien voor $10. Vooral online zijn dan goede aanbiedingen maar je kan die ‘sale’ pagina in Nederland niet zien…
En bij mij gaan de kleren van Hollister en A&F (daar is ook sale, even goedkoop) ook echt super lang mee!!

Dus mocht je naar Amerika gaan dan moet je echt even naar de sale kijken, als je in deze periode gaat

Ik vind hollister sowieso niet duur en zeker niet in vergelijking met de kwaliteit. Spijkerbroeken kosten zelfs in europa maar ong 60 euro en die gaan echt heel lang mee zonder te gaan lubberen etc. Heb ook heel veel basics van hollister (kosten ook maar ong 15 euro) en daarvan heb ik sommige al zeker 4 jaar! Dat kan ik van mijn H&M spullen niet zeggen… Geld trouwens ook voor abercrombie maar dat is helaas in europa wel wat duurder dus dat haal ik vaak alleen in Amerika.