Ik ging ooit naar een parapsycholoog voor dat probleem. Binnen tien minuten stond ik weer buiten en o m g, ik kon gewoon in een autostoel zitten en de rugleuning aanraken met mijn rug. Ik wist toen pas hoe lekker je kon zitten in zo’n stoel, echt maf.
Ik moest bij die man op een tafel liggen en hij liet me zien dat ik een hele holle rug had (ging met zijn handen helemaal onder mijn rug door). En toen lag ik daar tien minuten en hij was in zichzelf dingen aan het doen en mompelen. Tien minuten later was hij weer ‘bij kennis’ om het zo te noemen en toen probeerde hij als vergelijking weer zijn handen onder mijn rug te schuiven. Ging echt niet, ik lag zo plat als een plank. En ik had zelf niet eens gemerkt dat ik ineens met mijn rug echt op de tafel was gaan liggen! Niks van gemerkt, super raar vond ik het.
Die man woonde in Roermond, misschien heb je er iets aan. Misschien denk je dat dit bullshit is, maar ik was bij die man toen ik 13 was en heb jarenlang nooit meer last gehad van mijn rug. Ik ben nu 20 en pas nu heb ik af en toe weer rugpijn, dus wie weet ga ik er nog een keertje naar terug.
Die man heeft mijn moeder ook heel erg goed geholpen bij haar gewricht- en rugklachten. En toen mijn zus daar binnen kwam omdat ze al heeeeel erg lange tijd hoofdpijn had, stond ze binnen 5 minuten weer buiten en had hij alleen maar gezegd: draag nooit meer kettingen. Ze heeft ook nooit meer hoofdpijn gehad. Heel raar maar het heeft ons echt geholpen.