Hollandsnieuwe of BEN?

Hoi,
Sorry dat ik hiervoor een nieuw topic aanmaak maar ik wil graag meerderen antwoorden op mijn vraag en in een algemeen topic krijg je meestal maar 1 antwoord.
Ik wil graag een iPhone 4 Sim Only abbonement. Ik heb twee abbo’s gevonden die precies hetzelfde zijn alleen de een is bij BEN en de ander bij hollandsnieuwe. Ik vraag me dus af welke het beste is en wat de ervaringen met deze providers zijn. Heeft iemand ervaring met deze Sim Only abbonementen? :flushed:

Dit zijn de abbo’s :

BEN:
http://www.ben.nl/iphone4wit

HN:

xx Linn

ja ik heb ben.

@saaaar Heb je ook die aanbieding of heb je een ander Sim Only abbonement? Heb je geen klachten?

upje?

ik had een ander simonly abonnement.
nee veder geen klachten.

Zijn er nog wat mensen met BEN/HollandsNieuwe en misschien ook online hebben besteld? Wat zijn de ervaringen met de online shops?

Ik heb Ben. Ging allemaal goed, nooit klachten gehad.

Ik ken mensen met een hollands nieuwe abbo voor iphone en deze hebben soms heel traag internet. Het ligt er natuurlijk ook maar net aan waar je zit. Maar dit zou wel vervelend kunnen zijn natuurlijk. Waar je ook kunt kijken:

daar heb ik mijn iphone 4 vandaan en dit gaat via het T-Mobile netwerk.(zendmasten van T-Mobile).
Ik heb hier goede ervaringen mee, snelle levering goed internet enz.

Ik zou dan hiervoor of voor ben gaan. Maar ik ben natuurlijk ook geen proffesional. Ik hoop dat je er wat aan hebt:)

Ik heb nu ongeveer sinds een maandje dat abbonement van Ben. Ik ben er zelf heel tevreden over, je telefoon wordt ook snel geleverd. Alleen als je nummerbehoud wilt moet je wel ongeveer twee tot drie weekjes wachten tot je je iPhone kan gebruiken.
xx

Ik ken een meisje met hollandsnieuwe en zij is er helemaal niet tevreden over. Sloom abonnement en slechte service. Maar als het toch Sim Only is, heb je al gekeken bij Simyo? Ik heb daar al jaren een simkaartje van (in het verleden abonnement gehad, nu even prepaid, probeer te sparen voor een smartphone en dan neem ik weer een abonnement) en daar ben ik nooit ontevreden over geweest :slightly_smiling_face: en niet duur.