Holland's Next Top Model 2017

heeft iemand zich al opgeven voor HNTM?! Volgens mij zijn de inschrijvingen weer begonnen namelijk!

Nee maar vind het zó stom dat Anna Nooshin de presentatrice wordt :frowning_face:

^ Wel een klein voordeel is dat we niet meer naar Anouk haar awkwardness hoeven te kijken. :’)

Ik vond Anouk zo verschrikkelijk, dus ik hoop dat Anna het beter gaat doen, ook al ben ik geen fan van haar :’)
En ik hoorde dat voor het eerst nu ook mannen mee mogen doen dus dat is wel weer leuk I guess ;p

Nou weetje ik had echt een hekel aan haar maar toen kwam er eens een filmpje van haar voorbij op YT en daar vind ik haar een stuk leuker! Ik ben nu zelfs geabonneerd op haar kanaal. Ze is best leuk dus ik denk dat het wel goed komt, ben allang blij dat Anouk het niet meer doet. Vond het zo schijnheilig dat ze zo commentaar gaf over het acteren van de dames in commercials, en laatst zag ik een commercial van haar en dat was zo slecht geacteerd!! Echt pijnlijk om te zien gewoon.

Ooh, word zij serieus dit keer de presentatrice? :’) Ik wist wel dat Anouk zou stoppen, maar niet dat deze vlogster zal overnemen.

Hier iemand die toevallig ook door is naar de casting? Let me know!

ik!!

Hey! a.s. zondag is de casting al! Zijn er mensen die ook gaan, want het zou leuk zijn als je in ieder geval iemand kent die dag!
Want ik had gehoord dat het erg lang wachten is!!!