Holland's next top model 2016

Hoi!
Ik had een vraagje over hntm. Ik heb me dit jaar opgegeven, en ik vroeg me af wanneer ze je laten weten of je naar de audities mag komen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Liefs, elien

Jaa ik heb er ervaring mee!

Ik kreeg een bevestiging via de email :slightly_smiling_face:

Ik heb vorige jaar meegedaan!
Je krijgt pas rond maart/april reactie of je uitgenodigd bent voor de screening.
Als je meer wilt weten moet je even een berichtje sturen.

Kreeg je die bevestiging gelijk nadat je je had aangemeld?
Bedankt voor je reactie!

Hoi Kim,
Ik had ergens gelezen dat ze al rond begin januari een berichtje stuurde, maar dat is dus blijkbaar niet zo?
xx

Nee, pas in het voorjaar :slightly_smiling_face:

Ik was best laat met aanmelden geloof ik, dus kreeg 2/3 dagen na die tijd al een bevesteging.

Nu ben ik benieuwd wie er een mail heeft gehad dat ze door zijn en naar de screening mogen :slight_smile:

Ik ben stiekem ook wel benieuwd ja :see_no_evil:

Ik heb afgelopen vrijdag een mailtje gehad!

Jaa ik mag ook komen !!

Ik heb ook een mailtje gehad voor de screening :slightly_smiling_face: Hierin stond alleen wel dat de rest van de info nog volgt, hebben jullie die info al ontvangen?

Ik ben ook uitgenodigd! Alleen twijfel nu of ik wel moet gaan, ik ben maar 1.66 vraag mij af of ik dan niet voor niks daar heen kom. En ik heb ook wel brede heupen. Denken jullie je dan voor niks komt? Of zullen ze je ook een kans geven als je kleiner bent?

Jaa ik mag ook komen! weten jullie hoeveel meisjes er ongeveer op zo een screening komen?

Wat heb je ingevuld dan op dat aanmeldformulier? Want ja mag je überhaupt alleen aanmelden als je minimaal 1.74 bent.

Dat ik 1,67 ben. Een hele tijd geleden heb ik mij aangemeld en toen kon je dat nog invullen. Ook gemaild en ze zeggen nog steeds dat ik mag komen

.

Jaaaaaaaaa ik mag ook komen :slight_smile:
En vanmiddag de mail gehad over de screenings dag met alle info enzo :slight_smile:
Ook ik heb me vroeg aangemeld, waarbij je toen nog niet persé 1.74 moest zijn. Ik ben zelf 1.68. Ik twijfel ook om heen te gaan…

Zijn er ook dames die uit de buurt van Leeuwarden er heen gaan?