Hollands Next Top Model 2014!

Hoihoi,

hollands next top model 2014 begint er weer aan te komen!
Zijn er mensen die zich ingeschreven hebben en ook al iets gehoord hebben of ze door zijn of niet? :slightly_smiling_face:

Oeh leuk! Ik kijk het altijd.

Wanneer komt het op tv?

Ik ken wel iemand die heeft gehoord dat ze een ronde verder is. Ben benieuwd!

Wanneer het begint is nog niet bekend volgens mij.

ik kreeg net dus een mailtje dat ik door ben naar de volgende ronde. :slightly_smiling_face:

Dankjewel! Ja ik volg het ook altijd het is zo leuk

heb al een mailtje gekregen met dt ik door ben naar de voorronde :slightly_smiling_face: Gelijk de dag erna

Ik heb ook een mailtje gehad! Maar wat betekend het dat je door bent naar de voorrondes? En weet je ook hoeveel meiden er ongeveer door zijn? :slightly_smiling_face:

Nee sterre :frowning_face: helaas niet. Mijn bedoelig was erachter te komen op dit forum !! Haha

Leuk ik ga zeker weer kijken :slightly_smiling_face:

Oo haha :frowning_face: ben er echt benieuwd naar!

uppppppppp.

Ik heb vorig jaar meegedaan, en ik was toen ook uitgenodigd voor de volgende ronde op basis van de foto’s. Ik vond het toen heel erg spannen! Toen ik daar aankwam, mocht er niemand mee met je naar binnen alleen jijzelf (dus ook niet je moeder ofzo).

Ik zat toen ingedeeld in de ochtend groep, het was echt heel erg druk en later bleek er ook nog een middaggroep te zijn. Dus bereidt je voor op heel veel meisjes!
Toevallig werd er tijdens de ochtendgroep gefilmd (dit was in het programma het stukje dat iedereen naar binnen rende. Het moest heel vaak opnieuw…)

We moesten vooral veel wachten, totdat je aan de beurt was. Er werden twee foto’s gemaakt, een van je gezicht en een van je hele lijf. Daarna moesten we ook een stukje lopen.

Het was hartstikke leuk om een keer mee te maken! Veel plezier:)

Wow spannend! In welke maand was dat ongeveer? Hoeveel meisjes gingen door van de hoeveel meisjes? en ging jij door? haha sorry voor de vragen hoor.

Wauw, leuk! ik verheug me nu al om te kijken.

Wow spannend! In welke maand was dat ongeveer?

Ik weet niet meer in welke maand dat precies was, volgens mij ergens bij maart/april in de buurt. Ik zat toen in eindexamenklas en ik kreeg een mail voordat het centraal examen Nederlands begon. GELUKKIG was ik door naar de ronde daarna, hahah!

Ik heb mezelf ook opgegeven en na 1 weekje kreeg ik te horen dat ik door was naar de voorrondes. Er is alleen nog geen datum geprikt, dus ik ben erg benieuwd wat, waar en wanneer! :slightly_smiling_face:

Ik ga ook zeker weer kijken! Jammer dat het nog zo lang duurt

Had ik maar het lichaam om mee te kunnen doen :’)

In mijn mail stond eerst excuus voor het lange wachten maar we kunnen je feliciteren want je bent nog in de race blablabla.

en onderaan nog maals gefeliciteerd voor het bereiken van de volgende ronde over enkele maanden volgt meer informatie…