Holland's Got Talent vs Popstars

Vandaag beginnen twee nieuwe talentenjachtprogramma’s op televisie: Popstars op sbs6 en Holland’s Got Talent op RTL4. Allebei de programma’s beginnen om 20:30. Welk van de twee ben jij van plan te kijken en waarom? Of hou je helemaal niet van dit soort programma’s ?

ik ga popstars kijken, om te zien of een jongen van me school erin voorkomt :stuck_out_tongue: ( hij doet mee en heeft theaterronde gehaald )

Holland’s Got Talent

1. Hopen dat er weer een soort van Lars bij zit :drooling_face:
  2. Meer variatie

Ik vond Popstars vroeger wel leuk, maar nu is het zoveel van hetzelfde. Ik kan die Marc-Marie echt niet uitstaan, daarom heb ik er ook niet veel zin meer in haha

maar eigenlijk ga ik vanavond helemaal niks kijken, want mijn beste vriendin komt en dan ga ik een film met haar kijken haha

allebei niet. Het komt me neus uit zulke shows.

HGT !
ik vind het wel kei slecht eigenlyk ;$ .
hgt was eerst van sbs6 , dus me vriendin en ik zitten een half jaar te kyken samen met nog heeeel veel andere mensjes in nederland , wanneer het inschryven nou eindelyk begon .
stond ook nergens aan gegeven en er werd ook nergens op gereageerd , hoor ik laatst iets op de radio ervan , en dus ik snel op internet zoeken , dus ik heel rtl enso afzoeken , kom ik by rtl4 , blykt da het over is genomen …
ik vond het zó slecht da er niks over was gezegt ?
al die tyd voor niks zitten kyken , en toen ik erachter kwam , kon je je al niet meer inschryven , haha .
volgend jaar beter …

Eigenlijk heb ik best wel een hekel aan dat soort programma’s, maar vaak ben ik toch erg nieuwsgierig. Nu ga ik naar Holland’s Got Talent kijken, want een meisje bij ons op school schijnt door te zijn naar de liveshows (ik ken haar alleen van gezicht, maar toch: ik ben erg benieuwd).

Haha, laat iedereen weten of ze hun kennissen hebben gezien op televisie!?

Ik kijk dat soort programma’s eigenlijk nooit. Ik denk dat ik Holland’s Got Talent een keer ga kijken. Ik vind de audities voor dat soort programa’s vaak het leukste. x]

@ Broodjekroket
Ja da’s wel waar haha! Ik kijk ook vaak alleen de audities, daarna heb je het wel gezien. Moet eerlijk zeggen dat ik in het begin dacht dat het ‘‘wel weer één van die vele irritante shows’’ zou zijn, maar dit viel erg mee. Soms komen er hilarische dingen langs.

Hmm ja ik twijfelde nog of ik er bij zou zetten dat ik het eigenlijk stiekem gewoon stoer vind dat ik iemand ‘ken’ die door is :’).

holland’s got talent, omdat meiden van de dansschool waar ik op zit er waarschijnlijk in voorkomen en omdat een vriendin van mij erin voorkomt! :grinning:
misschien zap ik af en toe wel even naar popstars, want een klasgenoot deed daar aan mee…

hahaha

ik vind meestal de shows van rtl4 iets beter overkomen dan die van sbs, maar vind een zangwedstrijd leuker dan iets met allerlei talenten, dus ik ga denk ik popstars meer volgen!
marcmarie is ook tof vind ik hehe

Ik weet het nog niet, zie ik vanavond wel, haha.

Holland’s Got Talent op RTL4.
Alleen omdat dat de audities bij on in het theater waren en ik ben wezen kijken:d

Holland’s Got Talent

omdat dat niet alleen maar over zingen gaat dus meer boeiende dingen voorbij komen :wink:

Hoe laat komt het ? ;O

Ik denk Popstars, ik vind het leuker dat ze alleen zingen dan dat ze ook allemaal andere vage dingen doen.

ik ben popstars echt zat al die finalisten worden voor 2 maanden bekend en dan hoor je niks meer van ze. Dan vind ik hgt nog leuker alleen dat kijk ik eigenlijk ook nooit. Vanavond ga ik de laatste aflevering van Loverboys kijken op bnn begint ook om 20.30uur :slightly_smiling_face: (L)