Holland nood pakket

Hi meiden! Een vriendin van mij vertrekt binnekort voor een half jaar naar Engeland. Nu geeft ze een afscheidsfeestje en wil ik graag een kleinigheidje geven. Ik dacht misschien een Holland-Nood-Pakket dus een pakket met allemaal dingen die ze daar niet hebben? Vinden jullie dat een leuk idee of zal ik iets anders doen? En wat zal ik er dan instoppen? Ik zat te denken aan hagelslag, engelse drop, tijdschrift, foto van ons samen, klompensleutelhanger… ?

Leuk idee :’) met stroopwafels misschien?

Stroopwafels! En inderdaad drop, foto’s en hagelslag.

Oja stroopwafels is ook wel een goede! haha.

Unox rookworst xd

Ik zou inderdaad voor dit kiezen: Stroopwafels, kaas, klompensleutelhanger, drop, hagelslag. :slightly_smiling_face:

ik heb een hollands mandje van de xenos voor mn verjaardag gekregen, daar kan je het in stoppen :slightly_smiling_face:
Ze hebben ook allemaal leuke hollandse spulletjes met delftsblauw

Ze gaat een half jaar naar engeland en jij wilt haar engelse drop meegeven? XD

whahahahaha xD

krijgt ze daar haar eigen huisje? want bij xenos heb je inderdaad allemaal spulletjes daarvoor! schorten, van die tegelstickers, noem maar op! zo kan ze t huisje daar wat verhollandsen! :stuck_out_tongue:

Haha, ik heb voor mn verjaardag ook een ‘hollands pakket’ gekregen. Zaten ook allemaal typisch Nederlandse dingen in. Misschien inderdaad even bij de Xenos kijken?

En een cd met van die heel foute Nederlandse muziek, zo’n holland top 100CD ofzo :grinning: