Holland got talent faalt.

Oke meiden,

Dit is nou echt iets wat ik haat aan al die talentenshows op tv.
De jury kijkt naar de leeftijd en niet naar het talent.
Twee kinderen (dans en zang) gaan samen door naar de finale omdat de jury niet kan kiezen. Waarom hebben we dan een jury? Waarom leg je de beslissing dan niet bij het aantal stemmen en waarom baseer je je beoordeling op de leeftijd?
Uiteindelijk zal er sowiso één van hen niet door gaan, waarom dit uitstellen?
Mischien vinden jullie het aardig maar ik vind het zwak.
Dat moest ik even kwijt en ik ben heel benieuwd wat jullie hier van vinden.

Ik vond het ook dom. Niet omdat ze beiden ‘zo’ goed waren, maar omdat het kindjes waren die daarna gaan huilen. Bah, dat vond ik echt een domme reden.

Niet gezien, dus ik kan er niet echt over oordelen.
Maar het lijkt me pretty obvious dat het hierdoor volgende week weer ‘o zo spannend is’ en dus meer mensen blijven kijken.

Inderdaad, waar stel je dan je grenzen?
Ik bedoel, wat gaan ze volgende week doen als twee volwassenen gaan janken? Daar moeten ze toch ook een keuze in maken? xD

Het is nog altijd tv. Als het buiten de tv was zou er wel ene weggestemd zijn, kijkcijfers $$

Wie zijn er nou weg???

Het faalt idd, maar dat vond ik al na de 1e keer dat ik het zag :'D

Haha, ik heb het ook gezien. Het meisje met die moeder vond ik terecht dat ze door waren, dat jongetje echt niet. Als ze dan toch al een derde hadden doorgelaten, had dan die dansgroep (ill skill squad of zoiets?) gedaan, die vond ik echt heel goed!
Ik vind het wel altijd heel raar om te zien dat Gordon volwassenen echt altijd afkraakt, maar kinderen nooit! Hij lijkt wel een heel ander persoon dan:P

Dat hadden ze van te voren ook wel kunnen bedenken dat die kinderen gingen huilen, het is nu eenmaal een ‘talentenjacht’ dan kun je verwachten dat je er op een gegeven moment uit ligt.

2 dansgroepen ( Ill skill squid & X-vibe)
Dat meisje met die hond,
en nog 1 die ik ben vergeten $

die met die viool toch?

ill skill squid is echt onterecht! hun zijn gewoon goed! :")

Ja maar dan stellen ze zich aan. :l

Ik vond dat Ill skill squid door moest, zij waren echt goed! Mijn moeder bleef maar roepen dat zo’n programma echt niet goed is voor zulke jonge kinderen xD Ik geef haar gelijk, aan het einde moeten ze toch minimaal een van de twee teleurstellen. Maar voor die jury vond ik het toch ook wel hard, omdat je toch een kind moest teleurstellen. Ik had eigenlijk gezegd dat ze degene met de een na meeste stemmen moesten doorlaten, kon de jury er ook niets verder aan doen.

Dat opera mens is toch wel door hea ? :stuck_out_tongue:

De rest boeit me niet haha maarja ze zal toch wel niet winnen want de meeste mensen herkennen geen talent hehehe en stemmen alleen maar op uiterlijk -.-’

@ monkeyman: Ja klopt, dat meisje met haar viool en haar 2 zussen.

@ sleipnir:
Klopt, daarom moet je beoordelen op het talent en niet op de deelnemers die op het podium staan. Al mag je als jury natuurlijk wel kijken naar bijvoorbeeld de techniek die een kind al heeft ontwikkeld wat heel bijzonder is/kan zijn.

die i skill ofzo was echt goed, die waren echt creatief en orgineel… Die hadden er echt een show van gemaakt. die moesten echt door!

Omdat het om kijkcijfers gaat. Als ze hadden meegedaan met een programma van een hoger niveau, of beter nog, aan iets waar helemaal geen camera’s aan te pas komen, dan pas kan je zeggen dat de uitslagen daarvan redelijk te vertrouwen zijn… als ze op tv alleen maar talenten door laten gaan, valt er ook niks ‘interessants’ meer te filmen. :v

Indeed.

ik vind het inderdaad ook erg dom!
verder vind ik eigenlijk dat die ene dansgroep door moest van ill skill squad(?)
die kinderen vind ik nog niet eens zo goed eigenlijk, vooral die kim eigenlijk niet. Echt vaag, zo komen er alleen maar meer finalisten en waarschijnlijk winnen die kinderen toch niet.

he-le-maal mee eens!!