Hole in the wall

ik vind het echt te grappig!

Jammer van Beau en Gerard, anders was het vast veel leuker geweest.

idd… net als dat… spel… met dat ronde ding en die letters… damn ik weet niet meer hoe het heet.

Weet je wat het probleem is.
Origineel (dus de versie uit Japan) was het helemaal geen programma van een uur, maar was het een segment uit een grotere spelshow. Dit is helemaal niet bedoeld om een uursshow van te maken, en na 10 minuten ben ik het ook helemaal zat.
Oh, en die stereotype scheids kan ik ook niet tegen. Wtf man D:

rad van fortuin? lol

maar idd kvond het ook erg komisch
vind het alleen erg jammer dat gerard eraan mee doet, kvind hem echt vreselijk… en hij kan het ook totaal niet!
ik ken dit programma al jaren van japan, stond filmpje van op youtube. kvind wel erg leuk dat nu eindelijk in nederland te zien is… maar kzou het leuker vinden met onbekende mensen
en idd die pakjes! vreselijkkk haha

Ik vind het wel grappig, heb het gister ook gekeken ;p
Alleen gerard joling in een strak zilveren pakje hoef ik niet te zien!:expressionless:

Het is leuk maar er zijn ook wel punten aan

ik vind de japanse versie leuker want daar mag je door het gat hoe je wilt als je er maar door heen bent:P maar ja de gaten zijn wel moeilijker…

ik haat beau en gerard echt sukkels bij elkaar…

uh huh. En die vréselijk irritante ‘Mystery Guests’ van SBS. daar begonnen ze mee sinds the ‘mask’ (van de nieuwe uri geller, ugh), en nu hebben Popstars en Hole in the wall ze ook -.- Oh, en België moet opeens overal aan meedoen. Kan ik me ook zo aan ergeren (no offence) x]

OT: Hole in the wall vond ik afgelopen zaterdag wel grappig. Eindelijk een keer iets wat in de buurt van een Japanse gameshow komt op de Nederlandse tv! maar toch is de Japanse versie véél leuker [:

De eerste twee afleveringen vond ik nog wel leuk, maar die van gisteravond vond ik weer hartstikke tegenvallen…

ik vind het echt tegenvallen!
had het veel leuker verwacht…

oké, de momenten dat ze door de muur gaan zijn opzich nog wel grappig, en Beau en Gerard enzo ook wel, maar al dat gepraat tussendoor, de chinees en dat irritante killbill-achtige geluid steeds; nee.

Ik vind het echt leuk

Meestal is het wel komies om te zien veral die aflevering met die sumelworstelaar. x’DDDDDDD
ofweetikveelhoejehetschrijft.

Ik had er eerst wel meer van verwacht omdat ze bij die reclamespotjes steeds zeiden dat het de meest hilarische show in Nederland was. Opzich is het ook niet een slecht programma, het is wel grappig.

Ik vind er niets aan.
Ook erger ik me eraan dat als nederland met iets ‘tofs’ aankomt, het bijna altijd van een ander land gepikt is.
Dit programma keken wij namelijk al in september 2008 (wel in het japans) op een bbq.
dus ik ga mijn zaterdagavonden er niet aan vergooien nu.

Ik vind er helemaal niks aan, het gaat nergens over en ik heb sowieso al een hekel aan Gerard Joling. En die strakke pakjes maken het er (bij de meesten) ook niet beter op…