Hole in the wall

Omg, ik keek net op sbs6 uitzending gemist Hole In The Wall en ik moet zeggen: Ik heb nog nooit zo dubbel gelegen om een programma.

http://home.digitaalmedia.nl/wp-content/uploads/2009/10/image3.png

't Wordt gepresenteerd door kakker Beau van Erven Dorens en Gerard Joling, die los van elkaar al droogkloten zijn, maar nu al helemaal. En dan ook die vreselijke pakjes en die opmerkingen en vooral ook de houdingen… ='D

Wie kijkt 't nog meer?
Of ben ik echt de enige die hier helemaal dubbel om ligt? :see_no_evil:

Te zien elke zaterdag om 21:30 op sbs6 of op Hole In The Wall uitzending gemist

Ik heb 't 3 maanden geleden in Portugal al gezien, de Portugese versie dan, en die vond ik grappiger…

Ik vind het ook wel grappig.

Ik vind de Japanse leuker :grinning:

kut beau. :kotskots: of die andere gay die meedoet… ik weet het niet meer. Niet grappig iig. EN die japanner klinkt niet japans en hij is ook niet grappig.

Als er nog veel meer van dit soort onzin programma’s op tv komen, gooi ik mijn tv het huis uit.

Het was wel lollig ja.
Ze moeten er even inkomen denk ik :V

Het is echt superdroog. Ik vind Gerard Joling echt tè en Beau tja…
Het idee is grappig xD en om het spel moet ik wel lachen maar om de pakjes en Gerard niet… Die verpesten het programma.

idd… ik wil gerard helemaal niet in een strak pakje zien :confused: quite disturbing…

ik vind er niks aan , echt dom .

Ik vind t wel grappig behalve die pakjes, maar ik vind de japanse versie leuker.

toen ik de titel las was het eerste wat in me opkwam ,gerard in dat pakje XD

Als ze nou eens in een keer door zouden gaan met dat programma, ik vind het best vervelend dat ze elke poging vanuit elke hoek gaan herhalen.

Ik vind het wel tóf.
& zaterdag met Nick & Simon, aaaah.

Waarom moet Nederland altijd alles verpesten?

We zenden zoveel reality shows hier in het Engels uit (thank god, dat wel: probeer maar eens in Duitsland tv te kijken), waarom dan niet gameshows etc? Waarom moet er altijd zo’n crappy remake gedaan worden?

ETA:
Ja, ik ben ervan op de hoogte dat dit oorspronkelijk een Japanse show, Brain Wall (of ook wel Human Tetris genoemd) is. Maar dat verandert niks aan mijn statement daarboven. Want stel je voor dat mensen een andere taal dan Engels of Nederlands aan moeten horen, ooooh!

Bovendien snap ik niet dat rond dit concept een heel programma wordt gebouwd. In Japan wordt dit wel gedaan, maar Japan heeft echt een reputatie voor insane gameshows. Ik zou echt niet speciaal gaan zitten om dit programma te kijken.

En waarom tegenwoordig ook altijd met BN’ers?
Daar erger ik me wel dood aan.

ja indd!
vroeger was ‘‘wie is de mol’’ oook zonder BN’ers…
nu niet meer
best jammer soms.

maar ik vind beau en gerard best wel grappig hoor xd

Hehe, ooh, het is japans, vandaar die rare jury gozer dat snapte ik al niet, die is het enige waar ik wel van denk “okeee…” .

En dat 't BNners zijn boeit me niet echt, maar miss ook omdat ik echt zelden TV kijk, dus ik ken ze meestal toch niet.
En als je je ergert aan Geer&Beau moet je het zeker niet kijken, vind je komisch, dan lig je dubbel en is die combie echt tres grappig.
:grinning_face_with_smiling_eyes:

ik vond het een beetje tegenvallen.
had iets te hoge verwachtingen denk ik.

Ik kende het Japanse programma al ok. ok. ik heb t maar één keer gezien, maar toch :’) en ik vind de Nederlandse versie echt zo slecht! Het lijkt haast wel een heel ander programma, echt niets aan.