hold-ups of kanten panty's als fashion

Hoi!

Ik vroeg me af wat jullie vinden van bijvoorbeeld hold-ups of kanten panty’s bij een outfit, bijvoorbeeld met een A-lijn rokje en een bloesje.
Kon even geen foto vinden van hold-ups alleen van panty’s;

From leather studded jackets to cozy sweaters, Taylor Momsen can really pull off anything. I love how the look is both comfy and chic. And those lace tights are to die for.

(Denk dat dit in dit topic moet maar niet zeker) :’)

Van die kanten panty’s kunnen heel leuk zijn in de winter als ze goed gestyled zijn.

Bedoel je met van die hold up panty’s dit?

Want dat vind ik echt trashy (vooral die eerste). Misschien als je uit gaat maar zeker niet voor overdag.

^Ik vind het tweede plaatje (de panty) wel leuk staan, maar zoals op de eerste foto vind ik ordinair.

Kanten panty’s kunnen wel leuk staan.

Denk bijvoorbeeld aan zo’n outfit met die panty of kousen of zo;
https://goo.gl/images/s98mpv

^ die vind ik echt te druk. Met een effen blousje had ik m wel leuk gevonden.

ik vind het zelf wel ordinair

Een panty vind ik altijd wel classy, vooral met een printje erop. Heel veel mannen vinden dat ook heel mooi. Maar jarretels en hold-ups zijn echt bedoelt voor in de slaapkamer. Niet als fashion item. Heel misschien op een festival of als je uitgaat ofzo.

Zou het zelf niet doen maar vind het niet uitdagender dan een korte croptop of een topje met heel laag decolleté, en die zie je non-stop bij primark en h&m, t ligt n beetje aan wat mode is

Ligt ook een beetje aan of het vrijdagavond is of dat je naar school toe gaat denk ik. Vind meerdere dingen leuk in het weekend maar niet gepast voor college

Zelf is het niet helemaal mijn stijl (maar ik ben sowieso niet echt een panty persoon) maar als jij het leuk vind en je er goed bij voelt moet je het vooral dragen!

Zoals sommige mensen al zeiden zou ik wel goed opletten waar je het naar toe draagt. Het is niet zo fatsoenlijk om het bijvoorbeeld naar je werk of naar je school/studie te dragen imo.

Ik vind het wel mooi, maar ik zou dit zeker als tienermeisje niet dragen omdat je er wel bepaalde reacties mee uitroept. En ik denk dat mensen op straat oprecht zouden denken dat je een prostituee bent…

Ik draag liever stay-up heb je in alle diktes, kleuren en patronen ook nog

^wow dit was een topic van het account dat ik had zoveel jaar geleden haha

^^Ha lol, was jij de topicstarter?

Ja hahaha. Ik was kei emo vroeger. Nu totaal niet meer