Hola

Ik zal me ook maar even voorstellen, :slightly_smiling_face:

Ik ben Maryssa, mijn vader is Amerikaans en mijn moeder Nederlands. Jammer genoeg heb ik zelf nooit in Amerika gewoont, maar ga er wel elk jaar 3 weken naartoe! Mijn familie woont in San Clemente, Californiƫ. EƩn van mijn hobbies is daarom ook surfen, geweldig om daar te doen! Verder zit ik nu in Rotterdam, heb voor een jaar de opleiding doktersassistente gevolgt maar heb besloten dat ik dat toch niet ga doen. Nu heb ik me aangemeld voor de studie Logopedie en dat lijkt me heel leuk.

Verder woon ik al 18,5 jaar op de wereld, en wil er ook nog wel een tijdje blijven! Qua muziek hou ik vooral van punkrock/indie en veel dingen die dichtbij dat genre liggen. Ik ga sinds mijn 13e elk jaar naar Pinkpop en Lowlands, waar ik dit jaar mijn allerfavorietste band ga zien: Mindless Self Indulgence!

Ik heb twee oudere broers, Ryan (21) en Jess (19). Ik ben helemaal gek van de series Gilmore Girls, the OC, Prison Break en nu natuurlijk Gossip Girl! Ik hou verder ook van reizen, naar verre buitenlandse landen! Ik wil zoveel mogelijk van de wereld zien voordat ik er niet meer ben of er geen tijd meer voor heb :wink:.

Nouja, dat was het welā€¦
xxx Maryssa

Welkom & oeeeh misschien spot je Ryan Scheckler nog wel!

hai :grinning: