hoi

hoi

Eh, waarom ga je je make-up aanpassen voor hem? Het is toch jou eigen keuze en als jij dat niet wilt hoeft dat niet. Zeg gewoon nee tegen die vriend van je. Als je het wel wilt, doe het dan alsjeblieft voor jezelf en niet voor hem, maar goed. Begin met foundation, eyeliner/oogpotlood, mascara ofzo, dan een lipgloss erbij.

Uuhm, doe maar gewoon wat je zelf mooi vind. Als je vriend daar problemen mee heeft is het jammer voor hem. Hij hoort je te accepteren zoals je ben en niet zoals hij wil dat je ben.

Ik vind het trouwens er zo verkeerd uitzien als ik een groep van 12/13 jarige zie die proberen er ouder eruit te zien. Vooral als het er maar 1 is in de groep :’) Dan valt het zo lekker op :x

Maar alvast een handig les over dit forum. Er is een algemeen make up topic hier:
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-makeup-topic-240174.19050.html
Daar kan je terecht met al je vragen over make up.

Mijn god

Hahaha :’)
Spring je ook in een sloot als hij het vraagt?
Doe wat je zelf wilt, niet wat een ander wilt.

Waarom moet je aanpassen aan je vriendje?dat bepaal je nog altijd zelf wel wat voor make up je draagt.

Dit en houdt het gewoon lekker bij mascara en lipgloss. Ik zou nog geen dingen als foundation enzo gaan gebruiken als dat niet nodig is.

Waarom zou je je aan moeten passen voor je vriendje? Dat is echt bullshit! Je moet nooit veranderen voor iemand anders, je moet make-up dragen als je dat wil. Begin dan met mascara en lipgloss en misschien eyeliner.

Maar waarom zou je make up moeten dragen omdat hij je ouder wil laten lijken… :flushed:

waarom zou je je aanpassen voor je vriendje?

troll?