Hoi ik heb hier leuke kleding groetjes

Heyhoi!

Aangezien mijn kledingkast helemaal uitpuilde besloot ik maar om wat kleding weg te doen. Ik vond het een beetje zonde om het gewoon weg te gooien en dacht dat ik er misschien nog wat meiden gelukkig mee zou kunnen maken.

• Ik ruil niet
• De prijzen zijn exclusief verzendkosten, en omdat ik zo lief ben mag je ze helemaal zelf betalen. :slightly_smiling_face:
• Ik ben dagelijks in Utrecht, dus je kan het ook komen ophalen!
• Ik ben bereid om aanfoto’s te maken, dus als dat nodig is zeg je het maar
• Ik zal alles nog een keer extra wassen en strijken voordat ik het opstuur

Verzendkostjes:
Briefpost 0 – 100 gram ( € 2,07 )
Briefpost 100 – 250 gram ( € 2,76 )
Briefpost 250 – 2000 gram ( € 3,95 )
Pakketpost ( € 6,95 )

#1 Sportjack (H&M, maat 34) - €15,-
Dit is een dun jackje om mee te sporten. Ik heb het ooit gekocht omdat ik dacht dat ik zou gaan sporten, maar daar kwam niet veel van. Het is gemaakt van dat spul dat reflecteert als er in het donker licht op komt. De originele prijs was 50 euri, maar aangezien ik hem in de sale heb gekocht heb ik er 25 euro voor betaald. Het prijskaartje zit er nog aan, omdat ik hem nog nooit heb gebruikt.

#2 Jurkje (H&M, maat XS) - €5,-
Basic zwart jurkje met een detail bij de taille. Hij valt bij mij (ik ben 1.60) tot ongeveer mijn knieen. Enkele keren gedragen.

#3 Jurkje (H&M divided, maat 34) - €5,-
Blauw jurkje waarvan de achterkant een klein stukje langer is dan de voorkant. Valt tot halverwege de bovenbenen. De voorkant is gemaakt van viscose.

#4 Hemdje (H&M divided, maat 34) - €2,-
Schattig zwart hemdje met een strik erop. Enkele keren gedragen, maar nog in prima staat. De onderkant is doorzichtig.

#5 Rokje (H&M divided, maat 34) - €2,-
Basic kort rokje van de H&M, maar voor de verandering een keer in het groen. Enkele keren gedragen, maar nog zo goed als nieuw.

#6 Floral broek (H&M, maat 26) - €10,-
Skinny, low waist, ankle. Leuke lichte broek met bloemetjes. Bij de pijpen zitten onderaan aan allebei de kanten 2 kleine ritjes aan de buitenkant. Ooit gekocht voor zo’n 30 euro.

#7 Jurkje (H&M divided, maat 34) - €5,-
Cute jurkje met een vlindertjes patroon. Ik heb er veel plezier mee gehad, dus hopelijk kan ik er nog iemand blij mee maken!

#8 Shirtje (Primark, maat 34) - €5,-
Hehe, eindelijk iets wat niet van de H&M is voor de verandering. Leuk shirtje dat half doorzichtig is. Erg leuk met een zwart hemdje eronder! De vlekjes doen erg denken aan wolkjes.

#9 Jurkje (H&M, maat 34) - €5,-
Jurkje met bloemetjes en een detail bij de hals. Erg lekker voor als het weer mooi weer wordt, maar ik heb hem als een echte diehard ook gewoon in de winter aangehad (wel met laagjes tho).

#10 Jurkje (H&M divided, maat 34) - €2,-
Basic strak jurkje. Wit met blauwe strepen.

#11 Jurkje (H&M divided, maat 34) - €5,-
Leuk jurkje wat door de jaren heen is gekrompen in de was. Hierdoor valt hij eerder als een maat 32 dan als een maat 34.

#12 Rokje (Coolcat, maat S) - €4,-
Strak panterprint rokje. Ik ben niet zo’n fan van panterprint, dus als ik hier nog iemand mee gelukkig kan maken zou dat heel fijn zijn. Zo’n 3 keer gedragen ofzo.

#13 Shirtje (H&M, maat 34) - €5,-
Dit shirtje heb ik maar 1 keer gedragen om er achter te komen dat het niet mijn style was. Aan de zijkant zitten frutseltjes. Het is niet zo duidelijk te zien op de foto, maar de kleur is een beetje donkergroen/donkerblauw.

#14 Shirtje (geen idee en geen idee) - €5,-
Voor mijn 15e verjaardag gekregen van mijn tante (ben nu 17). Heel veel complimentjes over gehad!

#15 Shirtje (H&M divided, maat 34) - €2,-
Basic blauw shirtje, valt tot m’n ass. De voorkant is korter dan de achterkant.

#16 Broek (H&M, maat 34) - €5,-
Wijnrode broek met goudroze verborgen ritjes aan de onderkant.

#17 Jurkje (H&M, maat XS) - €2,-
Nog nooit gedragen jurkje, het kaartje zit er zelfs nog aan.

:upside_down_face:

Up!

Up up up

:upside_down_face: