Hoi Hoi een oudje hier hihi

Helloo:D

Je bent helemaal geen oudje!!
Er zijn zoveel van die leeftijd en ook ouder:D have fun :wink:

welkom ! :slightly_smiling_face:

nee dat willen ze zelf :wink: & ze zijn ook niet christelijk.

Die zijn gek! Verpest je jeugd, neem een kind.

Ik wacht ermee tot ik 30 ben, eerst carriere maken, ik wil mijn kind een fijn huis, mooie spulletjes en mooie kleertjes bieden.

welkom :grinning: ik vind het wel leuk dat ook wat oudere meiden hier zijn. zo leren de jongere weer wat van hun.

wat schattig dat je een zoontje hebt!

Amen.

moeten jullie dat nou per see zeggen? je kan het ook voor je houden :slightly_smiling_face: als het teveel wordt dan zeg je het tegen een muur ofzo.

WELKOM (:

Ach jeetje wat een drama dat ik al een kindje heb…
Ik ben HBO afgestudeerd, werk bij het Centrum voor Werk en Inkomen en doe daar de Juridische zaken.
Woon in een koophuis heb een eigen auto en heb een zoontje… Volgens mij doe ik het dus niet zo slecht toch?

Ik kan wel wat hebben hoor :wink:

Het klinkt inderdaad lullig bedenk ik me nu,
niet zo bedoeld,
vind jonge moeders ook leuk,
maar ik zou er nog niet aan moeten denken,
en ik was vergeten te zeggen

welkom:)

Geeft niks hoor,
op het werk komen ook wel eens meiden die een kind hebben waarvan ik denk; stop nou een kurk ofzo in je doos of rits em dicht. Maar goed, je leven is niet voorbij met een kind.
Ik stap ook nog wel eens, ga nog steeds in alle achtbanen in een pretpark en ook ik vind Dan van Gossip Girl erg leuk hihi

Okee=]

ieder zn eigen keus ,

zucht… oudje op je 23ste? o_O Come on, je bent echt geen oudje hier :l

Welkom!
Er is hier nog een iemand die ook al een kindje van 4 jaar heeft en die is ook 23/24 volgens mij, dus helemaal geen probleem hier hoor.
Let maar niet op die reacties, sommige mensen hebben gewoon geen verstand. Als jij een kind hebt is dat jou pakkie an, niet de onze x’)

Welkom :3

Welkom op Girlscene.
En op sommige reacties moet je echt niet letten hoor,en oud be je helemaal niet :wink:

Welkom! Girlscene heeft toch geen leeftijdsgrens? (:

Hooi
welkom hier
ik vind 23 trouwens helemaal niet jong om een kind te hebben, maargoed , mijn ouders hadden op die leeftijd ook mijn broer al en familieleden van mij hadden op die leeftijden ook al een kind dus voormij is dat niks raars