Hoi girls - hier ma van een 14jarige meid..:)

Hoi girls,
Ten eerste sorry voor mijn Nederlands, ik hoop dat Jullie zou begrijpen. :sunglasses:
Ik heb dochter, echte Nederlandse meid, qwa gedrag, etc… Tot, paar manden vonden wij alle2 samen op bank, lekker samen in slap gevallen. Samen shoppen, en nog veel meer dingen. In eens, na basis school - my god - wa verandering- kleine wijfie! En soms soooo grote mond nog. :rage: mijn lieve schat- kan niet wennen aan:).Ik begrijp…Was ook 14.
Toen, ik 14 was, belangrijk was dat met mijn ma alles ok is - en gesprekken van vroeger begonnen irritant :hammer: te zijn.
Tja…moet ik ff wennen, maar ik doe mijn best om haar los te laten. alles wat ik zeg is anders…Ze heb prachtig stem ,en ze super dans. :hugs: Ze wou iets met dat doen, maar omdat wou ik haar hulpen, was meteen ““mamenger”” En ik wou op Google alleen goede school in buurt opzoeken…Grrrrr…Ik kan meid (van liefde vermoorden - niet echt turlijk, he!!) Heb van haar niets nodig.
Maar daarom ben hier niet. tot paar manden geleden ze haatte Justin bieber. Nu is grote fan. Oook qwa populair tussen meiden is die in eerste klaas gaan. Hoe kan ik haar leuk verassen? Ik weet, geld, kadotjes, zijn niet allees, liefde is belangrijkste - maar toen ik was 14, ik wist dat ma van mij hou, maar centjes…nooi, zou ik niet nee tegen zeggen…:wink: Ik weet wat zou Kullie zeggen:‘Ma kop dicht, en geef haar centjes, ze weet wat ga ze mee doen’. Echt niet - ik wil haar verassen. Voor navel pirssing is te jong - over 2 jaar. En zou ik met mijn ex knallende ruzie krijgen. Gordijnen met Justin op, of zou ze weer flippen? Wil trouwens iets van hem kopen vanaf posters (hoe veel en prijs) tot.andere dingen, die moeten niet met Bieber iets te maken, maar met leeftijd…Stoere dingen, maar toch voor meiden…weet veel. alle opties, vanaf posters, iets voor kamer, kleren…graag laten weten op sepe_arnhem@hotmail.com… Of iets wat voor meiden van 14 jaar leuk is …Niet CHINCHILLLA. Ze voegde, maar we hebben en hond en kat. Kan ze lekker papa vragen!!! Dikke kus en thanx voor antwoord (als iemand heeeft;)

wa…whut?

dacht ik al;)Had gekocht ticket voor concert in Gelredome…:wink: Als met dat word ze niet blij of over waar zou ze zitten… :hammer:

Tja…

Chinchilla

magriet.nl is een stukje verderop.

Hahahha oke hier moest ik even hardop om lachen :cold_sweat:

Maar als ik het goed begrijp heeft u kaartjes voor het JustinBieber concert?
Ik denk dat ze daar heel blij mee zal zijn als ze zo’n fan van hem is!!

succes!!

Ik denk dat u haar eerst wat normen en waarden moet meegeven als u denkt dat ze misschien boos wordt omdat ze niet goede plekken heeft tijdens het Justin Bieber concert waarvan u kaartjes heeft gehaald voor haar. Als ze daar al niet eens tevreden mee kan zijn, zou ik u adviseren om dat haar eerst bij te brengen, en dan verder te kijken naar andere cadeaus.

lol…

Is dit echt? Of is iemand een grap aan het uithalen ofzo…
Apart dat ze overal ik vergeet, maar wel andere lastige Nederlandse woorden goed kan spellen.

Het valt nog net te ontcijferen, maar ik denk dat ze al met een heel groot deel
blij zal zijn, tenzij u barbies etc. gaat kopen.

Ik vind dat jullie een beetje lomp reageren. Of het nou een grap is of niet, een beetje respect mag wel. Nederlands is een harstikke moeilijke taal om te leren, en ik ben blij dat deze dame/mevrouw de moeite neemt om het te proberen!!

On topic: ik zou een grote poster kopen, eventueel met handtekening (die kan je vaak op internet bestellen), en verder zou ik het niet weten. Misschien een dekbedovertrek of handdoek van Justin Bieber? Of misschien al zijn CD’s en DVD’s (marktplaats) en die in een leuke mand/doos geven?

Of misschien een dagje winkelen op mama’s kosten? :wink:

Dan heeft u nog tijd met uw dochter (zoals eerder) en is zij blij met nieuwe kleertjes .e.d!

wat…

Ik zou zeggen, slotje.
Ik vind het maar een creepy bericht van een bedelaar of troll
Gezien als je het email adress googled krijg je OA:

Ik wil heel graag een van volgende opleidingen volgen, maar dat kan ik zelf niet betalen. Ik ben zelf 33, kom uit Servie, maar ben in bezit van NL nationalitet. Wie o wie wil hulpen aan een vrouw, een moeder met toekomst?
Opcies zijn:
sportmassage

-Sport masseur

• Maatschappelijk Werk en Dienstverlening (of iets in dit richting-ik ben heel goed om hulpen aan mensen in crisis situaties)
    -Iets in Zorg

Ik ben voor elke compromis klaar!

sepe_arnhem@hotmail.com
----
http://www.opleidingenforum.nl/index.php?link=home/lees.php&id=5224&vdr=20070723142031

Ik ben voor elke compromis klaar! Vind ik creepy. Opzich het hele verhaal vind ik creepy.[/font]

is toch niets creepy aan? Als jij in de bijstand o.i.d. zou zitten, zou je misschien ook wel via internet proberen om hulp te krijgen.

Jullie oordelen allemaal wel snel!

en ze vraagt hier nu alleen maar om advies, verder niets.

dit is niet echt, want als je slecht Nederlands kan zeg je niet ff voor even.
Dat is echt Nederlandse MSN taal.
en inderdaad slapen schrijft ze fout, en veranderingen wel goed hahah

:hammer: