Hoge witte allstars combineren

Ik heb al een hele tijd geleden witte hoge allstars gekocht, maar ik heb ze nog nooit aangehad. Ik weet namelijk niet hoe ik ze moet dragen. Misschien denken/zeggen jullie nu “allstars zijn heel simpel, die kun je met alles combineren”, maar ik weet dus niet hoe ik ze mooi aan kan doen en strikken. En vervolgens combineren.

http://www.cloggs.co.uk/content/ebiz/cloggs/invt/495/495-converse-hi-top-optical-white-m.jpg

Met een panty vind ik wel mooi, maar hoe dan? Die hoge flappen dubbelvouwen en daar de veters omheen? Ik wil gewoon dat ze er wel vrouwelijk uitzien.
Op lookbook is helaas ook niet super veel te vinden, maar als jullie nog plaatjes hebben van combinaties vind ik het heel fijn als je ze post!

Merci!

met panty
met blote benen
met een spijker broek
graagedaan

Ik kan ze nooit mooi strikken. gewoon de veters erin proppen! en met een grijze skinny vind ik ze het mooist.

^ Met een spijkerbroek wil ik ook graag, maar de meeste broeken vallen eroverheen. Dus dan moet dat een superskinny zijn. Bedankt!

ik vind hoge witte allstars eigenlijk gewoon nooit echt mooi/leuk staan, dus ik snap zeker dat je niet weet hoe je ze moet combineren; ik zou het ook niet kunnen.

met een superskinny lijkt 't me dan het beste, en dan wel lossig dragen dus niet helemaal opstrikken.

Dit moet je eens bekijken, misschien heb je er wat aan.

^haha, waarom is dat filmpje bijna 600.000 keer bekeken?
Maar ik zou ze gewoon bij een skinny aandoen inderdaad (:

Ja precies, helaas had ik daar van tevoren nog niet zo over nagedacht.

Het meisje van deze blog heeft witte allstars en draagt ze vaak. Vooral in het voorjaar/in de zomer staan er veel foto’s van op, je moet eens terugkijken naar haar oudere posts.

^ Dankjewel. Is een beetje lastig zoeken, maar ik zie inderdaad wel wat combinaties. Bij haar lijkt dan ook alles leuk te staan omdat ze zo’n mooi lichaam heeft, maar ik kan er wel wat inspiratie uithalen.

Up

up

ik heb ze ook en doe het zo:

Met spijkerbroek
dunne pijp (erin flap naar voren doen en strik niet door laaste gaatje halen dus)
wijdere pijp over de schoen en hoog dichtveteren

donkere spijkerbroek lichtere spijkerbroek (niet TE licht dat staat niet)

ik vind die hoge all stars niet mooi voor bij een panty alleen blote benen en dan een kort broekje ( in de zomer ) maar dat is mijn mening

oke ik hoop dat ik duidelijk genoeg overkom … haha