Hoge wenkbrauwen

Hallo,

ik heb erg hoge (en ook dunne) wenkbrauwen, maar kleine ogen. Ik vind dit er erg vreemd uitzien en ken ook geen mensen die dit ook hebben. Ik voel me er hierdoor best onzeker over.

Wat vinden jullie ervan en kan ik er iets aan veranderen?

http://i44.tinypic.com/1z2q7bm.jpg

Het lijkt net alsof ik heel stoned kijk, maar zo klein zijn mijn ogen gewoon.

Uhm ja nu je het zegt dat zou wel kunnen. Even een nieuwe foto proberen te maken.

Ja dat is zo. @cupofrealitea.
Laat je ogen optisch groter lijken, met make-up? Zijn wel topics waar in staat hoe dat moet.

Even een andere foto waar ik recht in de camera kijk.

@Sparrow

ik ben echt een kluns met makeup… ik zou het dus wel willen maar de meeste dingen worden 1 grote mislukking!

Gewoon een beetje (klein beetje) witte/lichte oogschaduw in je binnenste ooghoek doen en dan is je blik al iets meer ‘open’. En verder bijvoorbeeld alleen mascara op je bovenste wimpers doen, en geen oogpotlood onder gebruiken, dat laat je ogen kleiner lijken.

@Sparrow

Dankjewel voor je tips :grinning:
Oogpotlood gebruik ik sowieso al niet, dat lukt me voor geen meter haha!

Veel mensen vinden hoge wenkbrauwen juist prachtig. Als je ze mooi epileert zijn ze misschien zelfs geweldig! Beyonce heeft ook hoge wenkbrauwen.

Je kan ook de puntjes iets donkerder maken, (niet de hele wenkbrauw), even kijken hoe dat eruit ziet?

Als ik mijn wenkbrauwen doe (die zijn blond) moet ik ook altijd make up erbij dragen op mijn ogen, anders vallen die weer weg xD

@Silverbleed

Van Beyonce had ik dat nog niet eens gezien!

En bedoel je met wenkbrauwpotlood? Want dat moet ik dan eerst nog eens kopen (ik heb weinig make-up in huis, alleen heel veel mascara’s)

@cupofrealitea

Dankjewel! Nu nog hopen dat ik het kan… moet er wel de spullen nog voor in huis halen :slightly_smiling_face:

Ik vind hoge wenkbrauwen juist ook vaak heel mooi, heb zelf hele lage en vindt dat ik daardoor altijd boos lijk te kijken.
Ik zou als ik jou was gewoon een keer een middagje besteden aan experimenteren met make-up, een dagelijkse ‘ooglook’ creëren voor jezelf waardoor je ogen dus wat groter lijken.

Ik vind jouw wenkbrauwen helemaal niet raar hoor, ze zien er gewoon normaal uit (: je zou inderdaad make-up kunnen gebruiken zodat je ogen groter lijken, als je er echt heel erg mee zit. Maar ook de grootte van je ogen valt heel erg mee, ik vind ze niet overdreven klein eigenlijk.

@JaseyRae

Ik lijk ook heel vaak boos te kijken hoor! Word ik ook niet vrolijk van.

&Ja dat is een goed plan, eerst alles eens inslaan en dan experimenten :grinning:

@BlowMeAway

Oh gelukkig! Ik vind t altijd raar omdat ik nooit iemand zie met hoge wenkbrauwen. En de makeup ga ik proberen :slightly_smiling_face:

Ik gebruik mijn oogpotlood ook voor mijn wenkbrauwen xD Dus dat werkt ook prima. Wat ik gebruik is een lichtbruin wat lijkt op mijn eigen haarkleur van mijn wenkbrauwen. En ook een zwarte, maar dat doe ik zo zacht over mijn wenkbrauwen heen dat het alleen de haartjes nog net raakt. Zo geef ik een licht accent aan. (En dat potlood geeft makkelijk af). Het ziet er heel natuurlijk uit, ik kreeg zelfs de vraag of ik mijn wenkbrauwen had gebleekt toen ik eens geen makeup op had. Bwhahaha.

Kijk, je kan zoiets wel proberen:
(Is gewoon een plaatje van internet wat ik heb gephotoshopped)

Zie je hoe de puntjes van het wenkbrauw donkerder zijn? Maar je kan ook donker bruine oogschaduw tussen je wenkbrauw en oog vlakbij de neus doen. Zie je het verschil? Dan is het meer een geheel ipv los van elkaar.

http://i122.photobucket.com/albums/o280/crownsofpaper/Weggooicrap/wenkbrauwen.jpg

Wauw dat is inderdaad wel een verschil!

Maar is het niet vreemd als ik een andere wenkbrauwkleur heb dan mijn haarkleur? Want ik ben wel blond.

^Nee helemaal niet vreemd, er zijn veel potloodjes voor blondines!

Veel blondines hebben een donkere wenkbrauwhaarkleur, kijk maar naar blonde celebs. Het is bijna altijd donkerder dan hun haarkleur, omdat het prima kan.

Gewoon je ogen/wenkbrauwen sprekender maken (:

waarom wil je geen hoge wenkbrauwen? ik vind dat prachtig!
maar ik snap wel wat je bedoeld met 'stoned’kijken. ik denk dat als jij een zwarte gelliner of oogpotlood in je waterlijn aanbrengt dat het al een hoop scheelt. hierdoor worden je ogen wat feller. ook een subtiele winged liner zal je goed staan :slightly_smiling_face: