hoge taille bikini

Ik ben al een tijdje op zoek naar een hoge taille bikini, vooral omdat ik binnenkort ook naar Amerika ga (waar ik zeker weten zal zwemmen). Ik vind het niet fijn om een gewone bikini te lopen, daar voel ik me niet zeker genoeg in. Nu heb ik wel zo’n tankini, maar een hoge taille bikini lijkt me ook wel wat.

Zoiets dus.

http://media.onsugar.com/files/ons1/191/1913634/20_2009/spread_8dPvDl.jpg

Heeft iemand enig idee waar je zo eentje vandaan kunt halen voor een redelijke prijs? Ik heb er wel een paar gezien op het Internet, maar dan kom je gelijk op ¤150,- uit en dat vind ik nogal duur voor een bikini. Een winkel in Amerika is trouwens ook mogelijk, dan koop ik hem gewoon wanneer ik daar ben.

Ik heb eerst naar topics gezocht waar dit in gevraagd werd, maar ik kon niets vinden. Het ‘ik zoek…’-topic kan me niet helpen. Mijn vragen worden daar niet beantwoord, dus doe ik het zo!

Alvast bedankt.

Apart, ik heb ze nog nooit gezien.
Succes met zoeken!

Neem de onderbroek van je overgrootmoeder.

Nee sorry weet niet (:

Mag ik eerlijk zeggen dat ik dit niet helemaal snap? Ik weet niet waarom je je niet fijn voelt in een gewone bikini, maar in een gewone bikini val je helemaal niet op aangezien iedereen daarin rondloopt. In zo’n apart ding trek je meteen de aandacht, lijkt me dat je dan juist beter een normaal broekje kan nemen.

ik heb echt geen idee, maar in zo’n hoog broekje kijkt juist iedereen naar je.
misschien vind je in amerika er wel eentje?

deze is best hoog toch?

klik hier

Ik denk zodat ze daarmee een klein buikje kan verbergen aangezien ze het ook over een tankini had.

sorry als het niet zo is! :blush:

Beetje van die ouderwetse bikini’s ja.
zoiets had mijn moeder vroeger ook, net als een nerdbril xD
ik vind ze best wel vet maar ze zijn nergens te vinden :\

nou, ik ben niet echt dik ofzo, maar ook niet slank. daarom voel ik me niet ‘fijn’ en ‘veilig’ met blote buik. dus dacht ik dat zo’n broekje wel een idee is, aangezien je het dan niet zo ziet.

:’) iedereen kijkt sowieso wel naar me, ik heb oranje haar. daar zal het niet aan liggen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

haha, inderdaad.

true. kleine buikjes verdwijnen en hello curves! haha.

De rechter en linker doen me echt denken aan van die Marilyn Monroe bikini’s (ik weet niet of ze deze had, maar het doet me daar dus aan denken =P) Maar ik vind ze best wel cool! Maar ik heb ze nooit in real life gezien, dus succes met zoeken!

wow wierd

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Riddikulus link=topic=146992.msg4878844#msg4878844 date=1266952502]
Neem de onderbroek van je overgrootmoeder.
quote]

als je het hebt over ziek lelijk

Die heb ik alleen gezien op oude foto’s van mijn moeder… maar nog nooit ergens in een winkel of bij iemand op het strand. Upje dan maar.

Waarom neem je niet gewoon een badpak?:grinning:

H&M heeft ze ook, vorig jaar iig. maar in de gids/op de site laten ze die broekjes nooit echt opvallen omdat gewone bikini’s beter verkopen. ik zou gewoon een keertje kijken in de winkel :slightly_smiling_face: