hoge taile met huidskleur panty?

Hoii hoii

ik vroeg me even af : Morgen word het weer mooi weer en ik wil graag mijn hoge taile rokje aan maar dan niet met een zwarte panty want dat is zo warm. Dus mijn vraag is kan het met een huidskleurige panty? of lijkt dat wat blood?
Alvast bedankt voor jullie mening

Dat kan wel hoor, waarom niet?

ik vind het zelf niet zo mooi… maar je loopt er dan niet heel raar bij ofzo, want er zijn wel meer mensen die dat doen.

Het is niet zo dat het niet kan, maar ik heb gewoon haat aan huidskleurige panty’s.

en met blote benen is denk nog even te koud?

Ik denk het niet hoor. Harstikke lekker weer!

^Ik had maandag blote benen met een rokje, en er kwamen duizenden jongens op me af, vooral als ik ging fietsen. Liep ik naar school, hoor ik een paar jongens vanuit een raam: " Eeey, dushi! Schatje mag ik je ping! BB" Dat soort dingen. Zeer irritant. Dat is geen aanrader dus.

dus kan ik dan toch maar beter voor een panty gaan of legging ?
hmm ik weet gewoon niet :stuck_out_tongue:

Meid, wees blij dat ze zulke dingen roepen. Als ik een rokje of korte broek aan doe roepen mensen naar mij; hee benen, waar gaan jullie met dat meisje heen?! :’)

Ja legging is wel leuk!

And @parprototo Ahahahh, was ook maar een voorbeeldje. Ik vind het wel leuk om aandacht te krijgen maar dit was too much.

Zo kansloos. -.-

On topic: natuurlijk kan dat! (:
Gewoon doen.

^I know. '-.-

Ik droeg vorig jaar soms deze omdat het anders sneed aan mijn schoenen met blote benen^^, het leek alsof ik gewoon blote mooie bruinere benen had, en niet echt overdreven bruin :stuck_out_tongue:

http://www.littlepanties.fr/images/DIM_teint_de_soleil_clair_front_TH.jpg