Hoge school Utrecht open dag

A.s zaterdag ga ik naar de open dag van de Hoge School in Utrecht samen met een vriendin. Ik had een vraagje, als je een middag/ochtend sessie hebt gekozen voor een bepaalde opleiding, moet je dan precies vanaf de begin- en eindtijd daar bij die specifieke opleiding blijven of kun je halverwege ook naar een andere opleiding gaan kijken? Mijn vriendin moet namelijk naar een andere locatie dan ik kwamen we achter, en we willen eigenlijk zoveel mogelijk rondkijken bij verschillende studies.

Misschien dat onder de Girlsceners wel een paar studenten zitten die momenteel op deze school zitten en mij hier een beetje mee kunnen helpen? :’)

Ik zit op de HU, maar ik ben al met mijn derde jaar bezig. Ik deed zo’n 5 jaar geleden daar een open dag? Echter wist ik al vanaf de vierde klas VWO wat ik wilde studeren, dus daarom ben ik later niet meer geweest.

Toen ik daar was, was het gewoon een vrijblijvende open dag. Je kon overal kijken waar je wilde en zo lang als je wilde. Je had geen verplicht programma, tenzij je je dus echt ergens voor in had geschreven (bijv. een testje of een onderzoekje, zodat je een beter beeld van de opleiding kreeg). Naar ik weet, is er dus geen verplicht programma en kun je dus overal kijken!