hoge hakken

Hee meiden,

Ik zit met een probleem waar vast meer mensen last van hebben.
Ten eerste ben ik he-le-maal verzot op hoge hakken. Heb er dan ook super veel! Nou heb ik nogal een moeilijke maat, namelijk een kleine 36. Met laarzen is maatje 36 geen probleem maar pumps…

35 is meestal net ietsje te klein en 36 ietsje te groot-> ga vaak in en uit. Heb nu 2 nieuwe met hetzelfde probleem als hier staat).
Nu zou je denken: gebruik een zooltje in maatje 36 maar dan is hij dus te klein voorin de schoen. Dat gaat zo erg knellen bij mn grote en kleine teen.
En van die plak dingen achter op de hak vind ik heel erg lelijk en helpt ook niet super.

Heeft iemand nog tips/ oplossingen voor dit probleem? Voor maatje 35 die net its te klein zijn laat ik mn zusje met een volle maat 36 hem even wat uitlopen :slightly_smiling_face:

alvast heel erg bedankt!

Geen zooltje maar een hiel sticker.

waar kan je hiel stickers kopen?

-dubbelpost-

ze hebben ook halve zooltje, voor alleen de achterkant.

Ze verkopen ze ook wel bij de H&M, die hielstickers. (Gelpads)

Je kan die hielstickers kopen bij de van Haren, Dolcis en Scapino, ik geloof overal wel eigenlijk. :slightly_smiling_face: Wat mijn zus ook wel eens doet is maandverband als zooltje. Het ziet er raar uit maar maakt het wel kleiner :stuck_out_tongue:
Heb je wel eens in winkels voor Aziatische mensen gekeken? Die zijn er vast wel ergens toch?
Succes!

Ik had dat probleem ook met sleehakken…je moet gewoon zo’n hiel sticker kopen idd , bij de schoenenmaker kun je ze ook kopen…

Kost dat veel?

Nee, kost ongeveer 2/3 euro. :slightly_smiling_face: