Hoge hakken/niet zo'n lang vriendje op gala.

Oooh ik heb dus een probleem. Of nou ja, beetje gestresst
Ik heb dus hakken van 10cm en ik ben zelf al 1.72m dus dan wordt ik echt behoorlijk lang!! En dan heb ik ook nog dat mijn vriendje iets groter dan mij is (op platte schoenen dus). Dit vind ik dus ook echt niet leuk! Niet alleen voel ik me dus groot van mezelf, maar ik moet me ook de hele avond nog groot voelen voor hem.

Heeft er iemand tips of wijze raad?

minder hoge hakken aan doen?
Je kunt ook je vriend op hakken sturen? ;f

Gewoon je hakken aan doen.

Ik heb er zelf geen last van, Ik ben 1.65 en m’n vriend 1.86 dus. Maar een vriendin van mij had eens een vriend en die was 20 centimeter kleiner dan haar duss :grinning:

Mijn vriend is iets kleiner, als ik gewoon op platte schoenen loop. Hij vind het niet zo leuk dat ik straks pumps aan doe, maar hij vind het wel heel mooi, dus gewoon doen. ^-^

Misschien iets lagere hakken kopen?
Of gewoon aantrekken en je nergens zorgen over maken.
Je vriendje niet meenemen lijkt me ook geen optie…

Ik ben 1,77 en met 10 cm hakken kom ik toch wel in de buurt van 1.90.
Aangezien de jongens hier nogal klein zijn doe ik het niet op een feest maar als jij je er prettig bij voelt waarom niet?

Eerlijk gezegt vind ik het geen gezicht, dus ik zou voor ballerina’s gaan

Gewoon kleine hakjes kopen, want ballerina’s zijn pas een gek gezicht op een gala!

Ik weet niet wat voor gala het is, maar misschien is het grootste gedeelte van het gala dineren. Dan zit je de hele tijd en valt het ook niet op dat je langer bent!

Ballerina’s aan?
Langere jongen zoeken?

Ik vind het afschuwelijk, ballerina’s onder een galajurk. Dat wordt zo tuttig!
Koop inderdaad dan maar wat kleinere hakken, of zeur niet. Ik ga ook met een jongen naar het gala die (als ik op m’n hakken sta) een paar cm kleiner is dan ik. Iedereen weet toch wel dat hij in het echt groter is dan ik.

Ik doe m’n Vans aan (:
't zijn Classics, dus dat gaat best.

Je kan trouwens ook nog zo’n mannenschoentje aan doen, als je snapt wat ik bedoel?

Ik ga gewoon op hakken, want ik ben 1.68 en de jongen waarmee ik mee zou willen dansen (nee we hebben nog niets xD) is sowieso wel ongeveer 1.80, en met deze hakken ben ik ongeveer 9 cm groter :wink:
Voor mij zou het dus alleen maar handig zijn…

Maar je kunt toch ook gewoon ballerina’s aan doen, of wat minder hoge hakken?

Ballerina’s op een gala kan gewoon echt niet. En bovendien staan hoge hakken ontzettend mooi! Je krijgt er een mooi silhouet van en je loopt automatisch ook ‘eleganter’. Als je nog twijfelt kun je toch ook met je vriend overleggen?

Ik vind dat echt wel meevallen hoor, mensen zien je schoenen toch niet.

Wat zegt lengte nou :slightly_smiling_face:
je vind elkaar toch leuk … ik zou me er niet zo druk om maken.
Maar als jij je niet mooi voelt op 10 cm hakken, dan ga je toch gewoon voor een subtiel hakje? Gewoon heel klein? Stukken eleganter dan ballerina’s, en die 2 cm maak toch niks uit. Geniet van je avond, dat lijkt me het belangrijksts :slightly_smiling_face:
en als je niet zoveel geld hebt voor nieuwe hakken, je kunt bij sommige goedkope winkels ook leuke hakken halen, het is toch maar voor 1 avondje : )

Als je niet op hakken kan lopen, dan loop je niet echt eleganter, maar ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was gewoon veel plezier hebben
wees blij dat je met je vriend naar het gala kan. Bij ons mogen er geen introducees (weet niet hoe je dat schrijft) mee dus ik moet helaas alleen want hij mag niet mee

aandoen! heels en gala… dat hoort gewoon samen!

Ga de hele tijd door je knieën lopen??
Nee grapje, ik weet het niet eigenlijk, wat de rest zegt, gewoon aandoen :wink:

Nee joh, nog beter bind je schoenen op je knieen en ga daar op lopen :stuck_out_tongue:
Maar even serieus, ik zou ze gewoon aandoen hoor !Of zoek inderdaad leuke ballerina’s.

Wat zeikt iedereen over ballerina’s. ik had vorig jaar een jurkje tot net over de knie en daar konden ze ook prima bij