hoezo zijn jongens zooo vaag

vraagt niemand dat zich af?
ik vind jongens echt rare wezens ofzo.
de ene keer zijn ze lief voor je,en de andere keer doen ze net alsof het ze niks boeit?
zijn ze nou zelf zo dom dat ze niet merken dat wij dat vervelend vinden?
argh ik ben in een zeikbui. mede doordat mijn soort van nieuwe crush gewoon super lief was in het begin en nou gewoon een soort van achterlijk doet. en ik weet niet of hij nou alles meent of dat hij me nou gewoon aan het playen is?
ik bedoel hij is wel hier thuis geweest en heeft mn ouders dus al ontmoet.
en hiervoor heeft hij een lange relatie gehad.
maar net als vandaag heb ik hem amper gesproken,sms ik hem wat hij aan het doen is. en dan is het van ; ik lig nou net in bed,dus slaap lekker schatje (l)
AAARHG wat bezielt hem? hebben jongens geen gevoelens? of denken ze er nou echt niet bij na dat het vervelend is voor ons om ze de hele dag niet te spreken.

pfff ik begin langzamerhand echt een hekel te krijgen aan jongens.
waarom kunnen we hun gedachtes niet lezen?

Meiden en jongens zitten nou eenmaal verschrikkelijk anders in elkaar. we zullen elkaar nooit echt begrijpen.

ik kan je ECHT een hand geven.
jongens zijn maf :crazy_face:

Ik vind meisjes ingewikkelder dan jongens :’)

we zullen elkaar inderdaad nooit begrijpen.
ik snap er ook niets van, heb geen vertrouwen meer in ze :’)

hahahaha!
nou meid, dan heb ik slecht nieuws voor je:
zo zijn ze, en zo zullen ze altijd blijven!
ik heb dan al 2 en een halfjaar met me vriend, en de ene keer is hij de perfecte vriend en dn ben k in de 7e hemel, en de andere keer gedraagt ie zich als een eikel en kan ik hem wel schieten :stuck_out_tongue:
Je moet er alleen mee leren om te gaan, en als antwoord op je vraag: ja ze hebben wel gevoelens en nee ze denken er nie bij na dat jij het vervelend vind dat je lang niks van ze hoort, bij zulke dingen staan hun gewoon nie stil…
Mja in jou geval zal het ook kunnen zijn dat hij nie meer geintreseerd is aangezien die zo achterlijk tegen je doet?
ik zou het nog even afwachten en gwn lekker je ding blijven doen…

ja ik weet het,jongens blijven altijd raar.
maar ik meen serieus dat je vertrouwen in jongens door zulke dingen echt weggaat.
ik heb dit gewoon al zo vaak meegemaakt, het lijkt net alsof er niet eens meer normale leuke jongens bestaan?

Of jij valt op de badguys :stuck_out_tongue:

hahaha ze bestaan nog wel!
Maar zelfs die hebben die eigenschappe, elke jongen is gwn een beetje egoistisch dat zit er gewoon in ofzo.
Je moet je ook nie zo laten kennen. Als je telkes smst van wrm? wat ben je aant doen? dn is hij snel uitgekeken, als je de attitude heb alsof het je niet veel intresseert steekt dat meer als je zeurt zeg maar. Tenminste das mijn ervaring.
En verder als die goos zo blijft doen kan het ook gwn een eikel zijn :grinning:

uhm, ik snap hem beter dan dat ik jou snap

want waarom flip je zo omdat je een dagje niks van hem gehoord hebt? jongens zijn veel simpelere wezens, ze denken aan je hoor, maar ze komen er gewoon niet op om jou op één of andere manier te laten weten dat ze aan je denken.

meisjes kunnen er ook wat van.

meiden zijn ingewikkelde wezens

wie kan me helpen:$??
ik heb al 8 maanden een lieve vriend ik houd veel van hem en ben gewend aan hem en wil hem niet dpijn doen hij is perfect met hoe hij in relatie is zorgzaam hij brengt me overal heen en zijn familie mag mij alleen laatste maand als ik bij hem ben voel ik niet de kriebels die ik zou moeten voelen als ik bij hem ben of hem zoenen er mist iets ik weet niet wat een bepaalde klik ook van lachen enzo
en net laatste maand heb ik ook iemand anders ontmoet op me werk direct sprong de vonk over we kennen elkaar net maar het lijkt alsof we elkaar jaren kennen…als ik bij hem ben voel ik juist de kriebels wat ik voor hem voel en hij voelt ook veel voor mij en vindt het fijn,ik dacht eerst hij is playertje maar hij zegt zef ook dat hij veranderd is omdat hij al 22 is en niemand weet hoe hij echt is hij had relatie van 2.5 + 10 maanden gehad hij had al paar teksten naar me gestuurd of smsje of lief op msn …bijv bepaalde zinnen in zijn naam of een hartje of hij wees een meisje af omdat hij mij al leuk vond hij liet al foto zien aan zijn familie en hij doet van die kleine dingen bijv stiekem naa me kijken of lang bij me blijven praten of naar iets toegaan waar ik was…is he real and ik weet niet wie ik moet kise

wie kan me helpen:$??
ik heb al 8 maanden een lieve vriend ik houd veel van hem en ben gewend aan hem en wil hem niet dpijn doen hij is perfect met hoe hij in relatie is zorgzaam hij brengt me overal heen en zijn familie mag mij alleen laatste maand als ik bij hem ben voel ik niet de kriebels die ik zou moeten voelen als ik bij hem ben of hem zoenen er mist iets ik weet niet wat een bepaalde klik ook van lachen enzo
en net laatste maand heb ik ook iemand anders ontmoet op me werk direct sprong de vonk over we kennen elkaar net maar het lijkt alsof we elkaar jaren kennen…als ik bij hem ben voel ik juist de kriebels wat ik voor hem voel en hij voelt ook veel voor mij en vindt het fijn,ik dacht eerst hij is playertje maar hij zegt zef ook dat hij veranderd is omdat hij al 22 is en niemand weet hoe hij echt is hij had relatie van 2.5 + 10 maanden gehad hij had al paar teksten naar me gestuurd of smsje of lief op msn …bijv bepaalde zinnen in zijn naam of een hartje of hij wees een meisje af omdat hij mij al leuk vond hij liet al foto zien aan zijn familie en hij doet van die kleine dingen bijv stiekem naa me kijken of lang bij me blijven praten of naar iets toegaan waar ik was…is he real and ik weet niet wie ik moet kise

ja echt jongens blijven jongens. en dan moet ik nou net altijd op de verkeerde jongens vallen -.-

Bij wie voel je het fijnst? ik heb deze situatie laatst ook gehad en ik heb echt spijt dat ik t heb uitgemaakt met mijn vriend!!

Het blijft nog altijd Venus vs. Mars he.

Venus is de grotere planeet! MUHAHA

:’(

Nu heb je nog kriebels bij die andere jongen, is leuk, nieuw, intressant, maar stel je hebt 8 maanden met hem?
Je moet even kijken en goed nadenken dat stel als je vriend wegvalt, zou je daarmee zitten?