Hoeveel vriendjes heb jij al gehad??

Weet je nog wanneer jij je eerste vriendje kreeg? Vertel het dan hier.
Was het kinderliefde, of een echte serieuse relatie, of toch maar gewoon om het leuke?

Ik ben nu 16 jaar, en bijna 17. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, zelfs niet een kinderliefde. Is het raar, ik ben al zo oud, en dan nog nooit een vriendje hebben gehad? Vanzelfsprekend, ik heb ook nog nooit gezoend.
Weten jullie misschien ook iets, wat ik kan doen om meer met jongens om te gaan? Want daaar ben ik ook niet zo goed in… :face_vomiting:

4 keer basisschool relatie (niks serieus)
1 keer verkering (half serieus, alleen spraken we nooit af)
1 keer bijna relatie (alleen het werd hem net niet, maar was al best serieus leek zo)
en dan ben ik nu voor de 5/6e keer hopeloos verliefd, wat hem ook niet gaat worden :woman_facepalming:

1 keer een verkerinkje.

niet serieus ofzo.

1 x op de basisschool, 4 jaar lang :open_mouth: niks serieus natuurlijk…
1 van me 13e tot 14e, toen vond ik het heel serieus maar dat zie ik nu wel anders :stuck_out_tongue:

en nu mijn lieve vriendje al vanaf 23-07-06

Hmm ik heb sinds twee maanden terug mn eerste vriendje (ben 17) Dus daarvoor ook nog nooit vriendje gehad + gezoend etc. Maar mensen vinden het wel een beetje raar soms, maar dat is hun probleem weetje… Je komt vanzelf een keer iemand tegen (cliche, maar waar…) En ik ga bijna niet met jongens om (ben heel slecht in omgang met jongens) Maar mn vriendje kwam ik tegen op een feest van iemand, en gelukkig nam hij het initiatief om tegen mij te praten, en daarna klikte het goed enzo! Maar sommige jongens nemen echt niet het initiatief, en houden er echt van als jij het neemt! Dus neem vooral initiatief zeg maar :grinning:

ik heb al bijna 7jaar de zelfde vriend
en hij is ook mn eerste

heb wel wat kinder verkeringtjes gehad, maar die tel ik niet mee.

zo vet!
ik heb al bijna twee jaar met m’n vriend en hij is ook mijn eerste. :slightly_smiling_face:

Ik heb:
2 Basisschoolvriendjes gehad (Was niets, enkel handjes vast)
1 Middelbare school vriend (Mwoah, niet super!)
En nu heb ik een vriend met wie ik ondertussen verloofd ben, en waar ik dol gelukkig mee ben. :smiling_face_with_three_hearts:

1 keer maar :frowning_face:

Alleen op de basisschool, maar dat telt niet…
Verder ook nog whole life single!
Probeer misschien eens naar een leuk feest of festival te gaan, of ergens te gaan werken waar veel jongeren werken ofzo ?

1e vriendje, 1.5 jaar samen mee geweest.
2e vriendje, 4maanden samen mee geweest.

Ennn ben nu 17 (:

1 keer

18 jaar
2 basisschool ‘relaties’
1 korte relatie (2 maanden)
1 lange relatie (18 maanden)
en 1 nieuwe relatie (1 dag) , haha. :smiling_face_with_three_hearts:

Eerste vriendje was kinderliefde/seriousliefde, ik had 2 jaar met hem :stuck_out_tongue: vanaf mijn 11e… en nu heb ik eer een serieus relatie xD dus alleen 2 relaties ofzo…

Ben ondertussen bijna 4 jaar samen met m’n eerste vriendje. :slightly_smiling_face:

Ik was 16 toen ik voor het eerst een relatie kreeg. Ik dacht dat het goed zat, maar na 2,5 maand was het uit (ik had het uitgemaakt), want hij had gewoon geen tijd voor mij, terwijl ie bijná elke avond in de kroeg zat met z’n vrienden. Hij was 19.

Ik heb intotaal 4 vriendjes gehad, en nu ben ik bezig met de 5de. Klinkt zo raar, 5de XD.

laten we het houden op 1 echte.

nog nooit, haha :stuck_out_tongue:
en ik ben 15,5…

2

300 vriendjes.